​Endnu en pris til Forevers hudpleje

Vi er meget glade og stolte over, at vores hudplejende superprodukt hydrating serum har opnået sølv i Pure Beauty Awards London 2020.

Glade og stolte som sagt, men ikke specielt overraskede. Produktet indeholder hele fire typer hyaluronsyre, der samarbejder om både at fugte hudens overflade og bevare fugten indefra. Ved at bruge produktet i din daglige hudplejerutine mangedobler du effekten af din normale fugtighedscreme.

For at serummet skal være let at påføre og hurtigt absorberes af huden, indeholder det blandt andet fedtsyre fra kokosnød. Sammen med sheasmør bevirker det, at hydrating serum smelter helt ind i huden og efterlader den silkeglat og med en fantastisk glød. Uden at det føles klistret eller fedtet.

Så sig goddag til morgendagens hudpleje!

• Skønhed

Forever er en af Skandinaviens største virksomheder med direkte salg inden for sundheds- og hudplejeprodukter. Vi startede i 1978 i USA og har i dag forhandlere i cirka 160 lande. Vores vision er at tilbyde muligheden for et rigere liv, både via øget trivsel med vores produkter og via personlig udvikling med forretningsmuligheden. Vi udvikler hovedsagelig produkter inden for kosttilskud, træning samt hud- og hårpleje. At tage ansvar for sin egen sundhed er tidens trend, og vi ser, at stadig flere mennesker interesserer sig for sundere alternativer.