TDC har valgt Forenede Service som landsdækkende facility service-partner

TDC har valgt Forenede Service som landsdækkende facility service-partner

Fælles grønt fodslag og god data danner rammen for et nyt samarbejde mellem TDC og en af landets største facility servicevirksomheder. Fra 1. maj står Forenede Service klar med 145 medarbejdere, der skal sikre kantinegastronomi og rene rammer til de mere end 150 lokationer, som telegiganten fordeler sig over.

Kontorlandskaber, butikker og teknologiske centraler. Rammerne er mange og forskellige hos landets største teleudbyder TDC, der nu placerer en stor del af rengøring og kantinedrift under samme tag. Forenede Service bliver landsdækkende facility service-partner, og står klar til at indtage telegigantens mere end 150 lokationer allerede fra 1. maj.

At valget er faldet på Forenede Service, er resultatet af fælles grønne ambitioner og godt partnerskab, lyder meldingen fra Erland Vendelboe Nielsen, afdelingschef for Facility Services hos TDC:

”Vi har ønsket en facility service-partner, der landsdækkende kan støtte op om vores ambitiøse klimamål. Forenede Service har i en årrække været ansvarlig for rengøring og kantine på flere af vores lokationer, bl.a. hovedkontoret i København. Vi har været glade for samarbejdet og overlader trygt det landsdækkende ansvar i deres hænder,” siger han.

Og i Forenede Service ser man frem til at udvide samarbejdet:

”Vi ser frem mod en TDC-aftale i helt nye klæder. Ud over at blive landsdækkende leverandør af miljørigtig rengøring og kantine, kommer vi til at præsentere kontorhuse og medarbejderne for et langt mere fokuseret udvalg af mad i kantinen, hvor sanser, bæredygtighed og velsmag er kernen,” forklarer kontraktansvarlig i Forenede Service, Martin Damby.

Fælles facility-data

Det er ikke kun på kantinefronten, at aftalen med TDC får nye toner. For TDC har det været et tungtvejende parameter at få indsigt i data fra den daglige facility service-drift.

”Det er ingen hemmelighed, at vi er en datadrevet virksomhed, og adgang til data har været vigtig i forhold til vores valg af fremtidig facility service-partner,” siger Hanne Grønne og tilføjer:

”Med Forenede Service får vi brugbare realtime indsigter i rengøringsarbejdet. Det giver os muligheder for fremadrettet at trække statistikker og arbejde mere datadrevet på facilityfronten. Vi tror på, at vi i fællesskab kan bevæge os i en mere datadrevet retning i et godt samarbejde og fælles tempo,” afslutter hun.

Forenede Service er landets næststørste facility service-virksomhed, og beskæftiger ca. 2.500 medarbejdere fordelt på mere end 90 forskellige nationaliteter. Vi servicerer dagligt over 2000 store og små kunder i hele Danmark, og i modsætning til andre større rengøringsselskaber i branchen er Forenede Service familieejet og dansk baseret.

Frederikke Amalie Jensen

Pressekontakt CSR- og kommunikationsansvarlig Kommunikation, presse og bæredygtighed 21687418 Kontakt på LinkedIn