Føniks Computer kåret som Årets E-handler 2023

For nogle uger siden kunne vi stolt fortælle, at vi var finalister til PriceRunners Årets E-handler i kategorien Computer & Software. Nu kan vi så dele den glædelige nyhed om, at vi har vundet prisen!

Det er vi selvfølgelig meget stolte af, da vi netop altid gør vores bedste for, at vores kunder er glade og tilfredse med deres køb ved Føniks Computer.

PriceRunner fortæller, at “Føniks Computer har vundet på baggrund af godt købmandskab, uovertruffen kundeservice og selvfølgelig et interessant vareudbud”.

At vinde denne pris i et felt med over 270+ nominerede butikker er virkelig noget, som gør os glade og stolte af vores brand.

På vej ud over nye stepper

Siden 1997 har vi tilbudt fantastiske produkter til gamere og andre computerentusiaster. Med et kæmpe udvalg af det nyeste hardware, kan vores kunder altid finde lige det, de mangler - om det er komponenter eller hele maskiner. Vi er dog nok mest kendte for, at vi kan hjælpe med både rådgivningen og det praktiske byggeri, når du skal designe din helt egen gamer PC, og det er stadig noget, som du nemt og effektivt kan få hjælp til ved Føniks.

Vi følger dog med udviklingen, og derfor tilføjer vi løbende nye kategorier, så man også kan købe alt inden for hus, have og kontor ved os. Det er jo fedt, at det hele er samlet ét sted.

Vi siger endnu engang tak til kunderne, som nominerede os, og til PriceRunner, som har tildelt os den flotte pris som Årets E-handler 2023.

• Data, Telekommunikation, IT

• elektronik
  • gamer
  • gaming
  • konfigurerbar pc
  • it

Føniks A/S blev grundlagt i 1997 og har over de sidste 25 år udviklet sig til en af Danmarks største forhandlere af forbrugerelektronik. Føniks A/S er et aktieselskab med en egenkapital på 40 millioner kr., og hovedsæde på adressen Anelystparken 11A, 8381 Tilst.

Vi har to fysiske butikker og en webshop med mere end 2 mio. besøgende hvert år. Vores butikker står for over 30% af vores omsætning. Derudover har vi også et lager på næsten 3.000m2 og eget værksted til service og samling.

Føniks A/S har mere end 45 ansatte fordelt på fire lokationer i Danmark.

Vi har et stort lager, fysiske butikker med masser af udstillede produkter, egen produktion af stationære computer, samt egne værksteder til servicering og reparation.

Kombinationen af vores Webshop og 2 fysiske butikker, betyder at du har mulighed for selv at afhente din vare få timer efter bestilling eller selv aflevere dit produkt til service. Du har mulighed for at tale ansigt til ansigt med både teknikere og salgspersonale, og vi sætter en ære i at møde vores kunder i øjenhøjde.

Ania Helding Bentzen

Pressekontakt SEO Manager PR & Kommunikation 42831386