Fasadgruppen udstiller på Ejendomsmessen i København

Fasadgruppen udstiller på Ejendomsmessen i København

Fasadgruppen udstiller for første gang på Ejendomsmessen i Danmark. Fasadgruppen har tidligere udstillet på Ejendomsmessen i Stockholm, Gøteborg og Malmø og altså nu for første gang i København.

Ejendomsmessen i København samler de førende aktører i ejendomsbranchen og skaber forudsætningerne for en attraktiv region og et blomstrende erhvervsliv. Her møder du de mest indflydelsesrige ejendomsaktører inden for drift, vedligeholdelse, forvaltning, energi, miljø, sikkerhed og digitalisering og skaber unikke forretnings- og netværksmuligheder.

På messen vil der være mulighed for at møde både nuværende og nye kunder og mulighed for at høre om, hvordan vi som Nordens største facadekoncern med lokalt forankrede virksomheder kan hjælpe vores kunder med tryghed fra start til slut.

Læg vejen forbi vores stand C:07c, så byder vi på en kop kaffe og fortæller om virksomhederne i koncernen, og hvordan vi som Nordens største, landsdækkende samarbejdspartner for ejendommens ydre skal vil kunne hjælpe dig som kunde. Vi arbejder på det nordiske marked med fokus på murværk, facadepuds, altaner, vinduer og tage. Vi ved, at summen af Fasadgruppens virksomheder tilsammen er større end de enkelte dele hver for sig. Vi tilbyder tryghed gennem hele forløbet.

Seminar
Fasadgruppens datterselskab Cortex Facaderens & Membran afholder et seminar d. 2. juni kl. 12-13 med overskriften ”Løsninger på opstigende fugt i grundmurede ejendomme”. Cortex vil her fortælle om en særlig metode til fugtsikring og dens imponerende resultater.

Vi glæder os til at møde både nuværende og nye kunder på messen, velkommen til C:07c!

Download gratis billet til messen her.
Tilmelding til seminar: event@fasadgruppen.se

Michele Ferrari

Head of Marketing

Fasadgruppen er Nordens største og Sveriges eneste landsdækkende helhedspartner

Fasadgruppen er Nordens største totalleverandør, når det handler om ejendommens ydre skal. Vi tilbyder energieffektive og bæredygtige tjenester, såsom facader, vinduer, altaner og tage, til det nordiske marked. Virksomheden bygger på lokalt baserede entreprenørvirksomheder med et tydeligt fokus på samarbejde, engagement og kompetence.

Vores kunder er især boligejere, ejendomsadministratorer, rådgivere, boligforeninger, byggefirmaer, stat, kommuner og regioner. Fasadgruppen er i en ekspansiv fase og førende i branchen. Hovedkontoret er i Stockholm.