re:member Mastercard fås nu i Danmark

re:member Mastercard fås nu i Danmark

Fra 18. januar kan alle danske forbrugere ansøge om et re:member Mastercard. Det er Entercard Group AB, en af Skandinaviens ledende kreditudbydere med over to millioner kunder, som udsteder re:member Mastercard. Entercard har tilbudt re:member forbrugslån på det danske marked i to år, men nu kan forbrugerne også ansøge om et re:member Mastercard.

- Der er sket meget på det danske kreditkortmarked i de seneste år. Vi tror på, at re:member vil være en stærk konkurrent på markedet og et attraktivt alternativ for mange danske forbrugere, siger administrerende direktør, Freddy Syversen.

Få mere information om det nye produkt på: www.remember.dk

Kategorier

Entercard er et nordisk kreditkort firma, der tilbyder smarte betalings- og finansieringsløsninger til 2 millioner kunder. Entercard blev etableret i 2005 som et joint venture mellem Swedbank og Barclays Principal Investments Limited. Vi designer og udsteder kredit kort skræddersyet til vores kunders behov i samarbejde med partnere og banker – og gennem vores eget brand re:member. Entercard har i alt 400 ansatte fordelt på kontorer i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.

Entercard

Entercard er et nordisk selskab, der tilbyder smarte betalings- og finansieringsløsninger til 1,7 millioner kunder. Entercard blev etableret i 2005 som et joint venture mellem Swedbank og Barclays Principal Investments Limited. Vi designer og udsteder kreditkort og forbrugslån tilpasset kundernes behov, både i samarbejde med banker, organisationer og detailhandlere, og gennem vores eget forbrugernes mærke re:member. Entercard har i alt 400 ansatte fordelt på kontorer i Stockholm, Oslo, Trondheim og København.

Arne Jacobsens Allé 13, 3. L2
2300 København S, Denmark