Til alle gravemaskineentusiaster – det nye nummer af Tilt & Rotate er ude nu!

Til alle gravemaskineentusiaster – det nye nummer af Tilt & Rotate er ude nu!

Nu er det nye nummer af Tilt & Rotate på gaden. Tilt & Rotate er magasinet, der giver dig indgående viden, eksklusive interviews og opdateret information om de seneste innovationer hos engcon og i gravemaskinebranchen.

I dette nummer kan du fordybe dig i spændende læsning om vores nye produkter, for eksempel en ny størrelse af vores lavstrømspladevibratorer, PC9500, der passer til gravemaskiner i størrelsesklassen fra 19 tons og opefter. En anden nyhed er, at vores populære hurtigskift nu fås i en opdateret version i størrelsen S60 med forbedret flow og et slangeløst design.

Vi giver dig også eksklusive interviews med vores slutkunder, som fortæller, hvordan engcons produkter hjælper dem med at grave smartere og mere effektivt for i sidste ende at tjene flere penge.

engcons succesfulde samarbejde med CE Dealer Team går nu ind i sit tredje år. Som eksklusiv partner kommer vi i dette nummer om bag kulisserne sammen med teamet. Sidste år resulterede deres indsats i en andenplads i VM for elektrisk rallycross. Vi krydser fingre for succes også i år!

– Vi er glade for at kunne tilbyde vores læsere dette nye nummer af Tilt & Rotate. Vi er overbeviste om, at indholdet vil være en inspirationskilde for alle, der deler vores interesse for engcon og gravemaskiner," siger Viktoria Winberg, redaktør på Tilt & Rotate.

Vi er også særligt glade for at kunne fortælle dig, at vi med dette nummer tager et skridt fremad med hensyn til bæredygtighed ved at tilbyde en fuldt digital udgave, som du nemt kan finde her.

Om Tilt & Rotate

Tilt & Rotate er det førende magasin for engcon-entusiaster og for alle andre, der er interesseret i de seneste innovationer i gravemaskinebranchen. Med dybdegående rapportering, eksklusive interviews og praktiske tips er Tilt & Rotate en uundværlig ressource for alle, der gerne vil holde sig opdateret om udviklingen i branchen.

engcon er den førende globale leverandør af tiltrotatorer og tilhørende redskaber, som øger gravemaskiners effektivitet, fleksibilitet, sikkerhed og bæredygtighed. Med viden, engagement og et højt serviceniveau skaber engcons mere end 400 medarbejdere succes for deres kunder. engcon blev grundlagt i 1990 med hovedkontor i Strömsund i Sverige og møder markedet via 14 lokale salgsselskaber og et etableret netværk af forhandlere rundt om i verden. Nettoomsætningen udgjorde cirka 1,9 milliarder SEK i 2023. engcons B-aktie er noteret på Nasdaq Stockholm.

Du kan finde yderligere oplysninger på www.engcongroup.com

Om engcon

engcon er en førende global producent af tiltrotatorer og tilhørende redskaber, som øger gravemaskiners effektivitet, fleksibilitet, sikkerhed og bæredygtighed. Under vores eget mærke tilbyder vi et unikt tiltrotatorsystem, der omdanner gravemaskinen til en redskabsbærer, der kan erstatte andre maskiner. Vi møder markedet gennem vores lokale salgsselskaber og et etableret netværk af forhandlere verden over.