engcon lancerer ny finger-grab

engcon lancerer ny finger-grab

engcon, den førende globale producent af tiltrotatorer, lancerer en avanceret, let og smidig finger-grab, der tager håndtering og løft af kviste, grene og træstammer til et helt nyt niveau. Den er udstyret med EC-Oil som standard, så du nemt kan skifte hydraulisk redskab eller frakoble tiltrotatoren.

Finger-grabben er udviklet i samarbejde med Hultdins AB og er udstyret med arme, der er perfekte til krævende opgaver som håndtering af kviste, grene og træstammer. Den åbner jævnt og blødt, når du bruger den, og du kan løfte det du har brug for, uden problemer med det affald, der følger med, og som ellers kan gøre øjeblikket vanskeligt at håndtere. Det faktum, at den også er udstyret med EC-Oil som standard, gør den til et af de skarpeste redskaber på markedet inden for sit felt, da du nemt kan skifte mellem forskellige hydrauliske redskaber uden at forlade førerhuset.

– ”Finger-grabben er en god tilføjelse til vores sortiment af værktøjer," siger Martin Engström, produktchef hos engcon. "Takket være vores tætte dialog med slutkunderne kan vi udvikle produkter, som vi ved, der er behov for på markedet, og finger-grabben i kombination med EC-Oil er et fremragende eksempel på dette," fortsætter han.

Fingergrip | engcon

engcon er den førende globale leverandør af tiltrotatorer og tilhørende redskaber, som øger gravemaskiners effektivitet, fleksibilitet, sikkerhed og bæredygtighed. Med viden, engagement og et højt serviceniveau skaber engcons mere end 400 medarbejdere succes for deres kunder. engcon blev grundlagt i 1990 med hovedkontor i Strömsund i Sverige og møder markedet via 14 lokale salgsselskaber og et etableret netværk af forhandlere rundt om i verden. Nettoomsætningen udgjorde cirka 1,9 milliarder SEK i 2023. engcons B-aktie er noteret på Nasdaq Stockholm.

Du kan finde yderligere oplysninger på www.engcongroup.com

Om engcon

engcon er en førende global producent af tiltrotatorer og tilhørende redskaber, som øger gravemaskiners effektivitet, fleksibilitet, sikkerhed og bæredygtighed. Under vores eget mærke tilbyder vi et unikt tiltrotatorsystem, der omdanner gravemaskinen til en redskabsbærer, der kan erstatte andre maskiner. Vi møder markedet gennem vores lokale salgsselskaber og et etableret netværk af forhandlere verden over.