EG kåret til Årets Vertikaliseringspartner – for 2. år i træk

EG A/S vandt prisen som årets danske vertikaliseringspartner ved dette års Partner Award, hvor Microsoft hædrer de partnere, som har ydet en ekstraordinær indsats. Prisen, som blev indstiftet i 2013, er nu vundet af samme partner to år i træk.

Operaen på Holmen i København dannede torsdag den 13. november 2014 rammen om Microsofts årlige partnerevent, hvor de bedste danske Microsoft-partnere blev præmieret. Forud for arrangementet har samtlige 3500 danske Microsoft-partnere haft mulighed for at stille op i 22 kategorier. De nominerede partnere – 3 i hver kategori – har været igennem en udførlig vurderingsproces, hvor de er blevet evalueret på tværs af Microsoft Danmarks partnersegmenter og produktgrupper. I udvælgelsen har dommerne særligt kigget på kundetilfredshed, proaktivitet, engagement, vækst og kompetenceudvikling.

Prisen som Årets Vertikaliseringspartner blev indstiftet i 2013, og i denne kategori belønnes den Microsoft-partner, der bedst investerer i og går til markedet med branchespecifikke løsninger bygget på Microsoft Dynamics.

"EG formår at skabe værdi for danske virksomheder gennem deres enestående branchefokus og -kendskab, der er baseret på mere end 35 års erfaring. EG skaber integrerede løsninger, der gør kunderne mere produktive og bedre i stand til at fokusere på at udvikle forretningen. Derfor er vi stolte af at kunne kåre EG som Årets danske Vertikaliseringspartner 2014 – og vi ser frem til sammen at skabe endnu større værdi for vores fælles kunder i årene, der kommer," siger Maja Løve Dybdahl, partnerchef for Dynamics, Microsoft Danmark. MPN2014_Award_Vertikalisering

Leif Vestergaard, CEO i EG, glæder sig over kåringen, der endnu en gang cementerer EG's førende position som eksperter i branchespecifikke løsninger.

"Branche er EG's DNA. Grundlaget for vores arbejde med brancheløsninger er et indgående kendskab til de udfordringer og faldgruber, der er karakteristiske for kundens branche. Vi ved hvilke løsninger, som har virket for andre virksomheder i samme branche, og har prøvet det før. Det er det, kunderne efterspørger. At blive valgt som Årets Microsoft Vertikaliseringspartner for 2. år i træk er en yderligere blåstempling af det arbejde, som vores dygtige og engagerede medarbejdere lægger for dagen," udtaler han.

• Virksomhed, generelt

• eg