Trådløs hjemme-overvågningsløsning, der er nem at betjene for alle i husstanden

Trådløs hjemme-overvågningsløsning, der er nem at betjene for alle i husstanden

ViewOnHome Shield 200 er udviklet som en hjemme-overvågningsløsning, der ikke alene er overkommelig i pris og enkel at installere, men som også er let og intuitiv at betjene for alle medlemmer af husstanden.

ViewOnHome Shield 200 er en enkel og intuitiv trådløs overvågningsløsning, baseret på selv- og nabohjælp. Hvis uheldet er ude, og en alarm aktiveres, får du selv, din nabo og alle andre, som er tilmeldt din overvågningsløsning, omgående besked via SMS.

ViewOnHome konceptet
ViewOnHome systemet kan installeres på få minutter, og kræver ikke en professionel installatør. Systemet er baseret på en APP (iOS og Android), og fungerer med smartphone eller tablet, uanset hvor du befinder dig. Systemet styres via telefonopkald eller sms, eller direkte via APP´en. Alle systemets enheder er trådløse og sender på en sikker måde via radiofrekvenser. Lithium-ion-backup-batterier er inkluderet, så i tilfælde af strømsvigt fungerer overvågningssystemet stadig. Systemet kræver ikke abonnement hos et vagtselskab.

Sådan betjenes ViewOnHome systemet
Når det gælder sikkerheds- og overvågningssystemer, er det vigtigt, at alle brugere føler sig trygge ved betjeningen af systemet. ViewOnHome systemet kan betjenes på flere forskellige måder, og der er således taget hensyn til alle typer brugere af systemet, uanset om det gælder børn, voksne eller ældre mennesker:

• ViewOnHome APP´en giver fuld kontrol over systemet. Selv når en person er væk fra hjemmet, kan vedkommende til- og frakoble systemet, overvåge kameraerne og spore f.eks. hvornår børnene kommer hjem

• Det trådløse tastatur er den velkendte måde at til- og frakoble systemet ved blot at indtaste en pinkode

• Systemet kan desuden frakobles ved hjælp af en RFID-nøgle. Dette er især velegnet til børn og ældre mennesker, og hver nøgle kan navngives individuelt

• Også med en fjernbetjning kan systemet til- og frakobles, på tilsvarende måde som en bil låses og låses op. Fjernbetjeningen har endvidere panik/alarm funktion, og kan benyttes til advarsel f.eks. i tilfælde af pludselig sygdom, tilskadekomst eller ubudne gæster

• Samme panik/alarm funktion findes desuden i den praktiske trådløse SOS-knap, der kan bæres i en lanyard

Praktisk og komplet skalérbar løsning
ViewOnHome Shield 200 fås som tre forskellige Grab´n Go Kits, skræddersyet efter forskellige overvågnings- og sikkerhedsbehov. Derudover kan der tilsluttes op til 90 forskellige trådløse enheder, der kan tilkøbes som ekstraudstyr, bl.a. detektorer, kontakter, nøgleringe, sirener, fjernbetjeninger, RFID-nøgler og SOS-knapper m.v.

I alle tre Grab´n Go Kits er systemets sensorer på forhånd "parret", så systemet er nemt at installere:

EasyProtect Kit - basic package:
Shield 200 Unit
3 x security warning stickers

EasyComfort Kit - with smoke detectors and leakage sensor:
Shield 200 Unit alarm panel
2 x Wireless linked smoke detectors
1 x Wireless water leakage sensor
3 x security warning stickers

EasyVideo Kit - including video surveillance cameras:
Shield 200 Unit
2 x Wireless IP Cameras

Se også: www.viewonhome.eu/#home

Se video:

Distribution
ViewOnHome produkter distribueres af EET Europarts. For information om distribution, forhandling og forhandlere i Danmark, kan EET Europarts´ danske salgskontor kontaktes på tlf. 45 82 19 19.
www.eeteuroparts.dk

For yderligere produktinformation venligst kontakt:

EET Group A/S
Thomas Seim Larsen, Product Manager
tsl@eetgroup.com
www.viewonhome.eu/#home

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 32 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.