Thomson Lighting præsenterer revolutionerende ny LED GT-Green serie af miljøvenlige og effektive LED lyspærer

Thomson Lighting GT-Green serien består af effektive og meget miljøvenlige LED lyspærer, der giver tilsvarende lysstyrke som almindelige glødepærer, men med langt mindre strømforbrug.

Thomson Lighting, den førende producent inden for LED-teknologi, har netop lanceret sin nye GT-Green serie, bestående af 3 modeller af LED lyspæren E27, med henholdsvis 5,8W, 8,5W og 10,5W.

GT-Green serien er intet mindre end en teknologisk revolution, idet GT-Green LED lyspærerne har en tilsvarende lysstyrke som almindelige glødepærer, men med et langt mindre strømforbrug - og med en langt højere grad af miljøvenlighed.

GT-Green - Thomson Lighting teknologi

Thomson Lighting har konstant fokus på at udvikle stadig mere innovative og miljøvenlige produkter, der tager udgangspunkt i dagligdags behov, og som er baseret på de nyeste og mest avancerede teknologier.

Thomson Lighting har arbejdet på at udvikle en LED lyspære med samme høje lysstyrke som en traditionel 75W glødepære, men med et væsentlig mindre strømforbrug. Og med GT-Green serien er det lykkedes, som den første producent på markedet, at lancere en LED lyspære, der i lysstyrke svarer til en 75W glødepære, men har et langt mindre strømforbrug (10,5W) .

GT-Green LED lyspærerne har en spredningsvinkel på op til 240°, og en levetid på helt op til 25.000 timer.

Lysstyrken på de 3 modeller i GT-Green serien spænder fra 470 til 1055 lumen, med et tilsvarende strømforbrug, der spænder fra 5,8W til 10,5W afhængig af den valgte model.

LED lyspærerne i GT-Green serien er langt mere miljøvenlige end traditionelle lyspærer. Og når deres lange levetid og lave strømforbrug tages i betragtning, er GT-Green produkterne samtidigt et meget attraktivt og konkurrencedygtigt alternativ til både glødepærer og halogenpærer.

Specifikationer for LED Bulb E27 fra GT-Green serien:

• Format base: E27
  • Lumens 470 Lumens (2700° K) to 1055 Lumens (4000° K)
  • Color temperature: 2,700 K to 4,000 K
  • Beam angle of 240°
  • Consumption: 5.8 Watts, 8,5 Watts, 10.5 Watts
  • Lifetime 25,000 hours
  • Warranty: 3 years

LED belysning:

LED er elektriske løsninger, der anvender Light-Emitting-Diodes (lys-afgivende-dioder). LED forbruger mindre energi end glødepærer og halogenpærer, med en tilsvarende lysstyrke, men med en længere levetid. Endvidere er elektricitetsforbruget op til 80% lavere ved brug af LED pga. en langt mindre varmeafgivelse.

LED reducerer således energiforbruget, men giver alligevel en høj lyseffektivitet.

LED løsninger er både bæredygtige og miljøvenlige:

• De indeholder ikke giftige stoffer som kviksølv og bly
  • De afgiver ikke ultraviolet og infrarødt lys
  • LED udsender 80% mindre kulstof og kuldioxid end glødepærer
  • LED løsninger har kontrolleret genanvendelse
  • LED løsninger afgiver meget lidt varme, og forbruger dermed mindre energi
  • LED løsninger har 4 til 10 gange længere levetid end andre lyskilder

Thomson Lighting Certification:

Thomson Lighting produkter gennemgår certificerede testforløb på nogle af Europas mest velrenommerede laboratorier: DEKRA, TUV og VERITAS.

Produktsortiment:

Thomson Lighting sortimentet omfatter mere end 150 varenumre, og indeholder bl.a.: LED lyspærer, LED downlights, LED panel lights, LED cob spot lights, LED lysstofrør, LED strips, LED projektører, LED park lights, LED spot on rails. LED portholes and LED highbays. Alt til både indendørs og udendørs løsninger, og til virksomheder, institutions-, industri- og hjemmeinstallationer.

Distribution:

Thomson Lighting produkter distribueres af EET Europarts. Information om distribution, forhandlere og forhandling kan fås ved henvendelse til EET Europarts A/S på tlf. 45 82 19 19.

Se mere på www.eeteuroparts.dk

Se Thomson Lighting produktoversigt her.

For yderligere information om Thomson Lighting se mere på: www.thomson-lighting.fr/en

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Point of Sale & Auto ID samt Professional AV & Digital Signage.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker  og produkter. Mere end 600.000 varenumre fordelt på mere end 500 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 26 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 500 ansatte, servicerer mere end 40.000 forhandlere og ekspederer mere end 750.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.