Prisvindende højttalere i helt nye farver

Clint Digital introducerer de prisvindende FREYA højttalere i Asgard™ serien i tre helt nye farver.

Clint Asgard™ serien består af en række spændende, elegant designede og meget brugervenlige multi-room og audio streaming systemer.

Streaming af musik kan ske til en enkelt eller til flere højttalere på samme tid, så alle rum fyldes med musik i en dynamisk og enestående lydkvalitet. Clint Asgard™ serien er designet til at passe ind i en hvilken som helst boligindretning, uanset om det er en klassisk eller trendy stil, og nu tilfører FREYA højttalerne altså også nye farver til indretningen.

De tre nye farver er alle pastelfarver, og hver farve giver FREYA et helt nyt udtryk, og fortæller en ny historie - så vælg din farve med omhu.

FREYA i de tre nye farver: Dusty Rose, Misty Green og Powdery Blue kommer i butikkerne i løbet af november. FREYA fås desuden i de to oprindelige farver: Charcoal Grey og Chalk White.

Specifikationer:
FREYA trådløs højttaler, Bluetooth eller Wi-Fi (AirPlay/DLNA/Multiroom) version:

• Til trådløs afspilning af musik
  • Transportabel/bærbar
  • Med indbygget genopladeligt Li-Ion batteri. Afspilningstid op til 6 timer.
  • Virker bl.a. med smartphones og tablets
  • Wi-Fi eller Bluetooth (2 varianter)
  • Bluetooth-varianten supporterer Stereo Parring (Trådløs stereo)
  • WiFi-varianten supporterer Stereo via Multiroom
  • Wi-Fi-varianten supporterer AirPlay og DLNA
  • 7W full tone mono-højttaler (Bass reflex), Class-D forstærker med DSP
  • Med USB indgang til software opdatering og opladning af understøttede enheder
  • Line-In, 3.5mm stereo mini-jack
  • Multiroom Audio support på Wi-Fi varianten
  • Wi-Fi varianten understøtter Music Direct (Direkte tilslutning)
  • App opsætning:
    Android og iOS APP tilgængelige på Google Play og Apple App Store (kun til Wi-Fi modellen)
  • Størrelse: Ø100mm x H220mm
  • Vægt: 1,2 kg

FREYA passer ind i alle rum; kontoret, soveværelset, køkkenet mv. FREYA er transportabel og kan nemt flyttes fra rum til rum, eller medbringes udenfor, til musikafspilning på terrassen eller i haven.

FREYA er elegant designet med en cylindrisk form og et kompakt metalgitter, der giver et enkelt og klassisk udtryk, som passer ind i ethvert rum - og enhver boligindretning.

FREYA er fremstillet i kvalitetsstål og klasse-A aluminium. Det giver højttaleren robusthed og et stilfuldt udtryk, som klart skiller sig ud fra andre produkter i denne kategori.

På FREYA er betjeningsknapperne placeret ovenpå højttaleren for nem og enkel betjening. FREYA leverer en behagelig, blød og detaljeret lyd.

FREYA fås i fem farver: Charcoal Grey, Chalk White, Dusty Rose, Misty Green og Powdery Blue.

Pris:

Vejledende udsalgspris for FREYA Trådløs Højttaler m/Bluetooth er kr. 1.299,- / stk.
Vejledende udsalgspris for FREYA Trådløs Højttaler m/AirPlay er kr. 1.799,- / stk.

FREYA i nye farver: Dusty Rose, Misty Green og Powdery Blue lander i butikkerne i løbet af november 2015.

Distribution:

EET Europarts er distributør af Clint produkter og af Asgard™ serien i hele Europa.

For nærmere information om distribution, forhandlere og forhandling i Danmark kan EET Europarts A/S kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

About Clint Digital & Asgard™
All Asgard™ products reflects the tradition behind Danish design, Danish acoustics and the typical Nordic simplicity in materials, functionality and simple user interface. The whole series of Asgard™ is developed in Denmark by Clint Digital and is designed by the Danish designer Phillip Bodum.

To read more about Clint Digital and the Asgard™ series go to: www.clintdigital.com

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 700.000 varenumre fordelt på mere end 500 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 26 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 500 ansatte, servicerer mere end 42.000 forhandlere og ekspederer mere end 900.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.