Nu lanceres den nye Slingbox M1

Nu lanceres den nye Slingbox M1

Med Slingbox M1 kan du få live adgang til alle dine TV-kanaler - uanset hvor du befinder dig.

Den nye Slingbox M1 er en re-designet Slingbox med WiFi, der kan levere video i HD-kvalitet til alle de mest populære mobile enheder.

Med en Slingbox-løsning kan du se dine "hjemme-TV-kanaler" live, via internet-forbindelse, på en smartphone, tablet, PC/Mac - eller på et andet TV – uanset hvor i verden du befinder dig.

Slingbox-løsninger er især populære hos brugere som rejser meget, både i ind- og udland, og som gerne vil have adgang til at se TV-udsendelser live. Særligt sports- og nyhedsudsendelser er populære og efterspurgte i "real time".

Slingbox M1 er den mest avancerede Slingbox-model til dato. M1 blev lanceret i USA sidste år, og har siden da fået masser af flotte anmeldelser.

Nu introduceres Slingbox M1-modellen også i Europa. M1 sætter nye standarder for nem installation og brugervenlighed i det hele taget. Og så leverer den stor værdi til de TV-abonnenter, der ønsker at kunne se hele udbuddet af deres TV-kanaler, uanset hvor de befinder sig.

Den nye Slingbox M1 er fuldkommen tilpasset europæiske forhold og europæiske kunders behov, og er udstyret med en række spændende funktioner:

Slingbox M1:

• Dual-band 2.4/5Ghz WiFi-forbindelse og Ethernet port
  • Hurtigt og enkelt set-up og afspilning via PC/Mac desktop apps samt iPhone, iPad og Android apps
  • Intet månedligt gebyr
  • Se og betjen live TV på tablet*, smartphone*, PC eller Mac
  • Afspil og programmér PVR optagelser
  • Se TV alle steder via Apple TV (Airplay)®, Google Chromecast® og GoAllTV
  • Component YPbPr og composit video input/output
  • International power supply, understøtter 230/110V, inkl. stik til både UK og Europe

Kendetegnende for Slingbox-løsninger er, at det er de eneste virkelige "TV Anywhere”-løsninger, som ikke er geografisk begrænsede (dvs. ikke har begrænset adgang til indhold i forhold til, hvor Slingbox´en bliver benyttet), og som derfor kan tilgå alle kabel- og satellit-kanaler, som brugeren har hos sin "hjemme TV-udbyder".

SlingPlayer app´en til iPhone, Android phone og iPad er for nyligt blevet opdateret. Det har blandt andet betydet, at app´en nu leverer fuld "hand-off" mellem SlingPlayer apps og Google Chromecast og Apple TV således, at brugeren kan fortsætte med at se video på den tilsluttede enhed, også når SlingPlayer app´en afbrydes. En praktisk funktion, som frigør den mobile enhed til at udføre andre opgaver.

Distribution
EET Europarts er distributør af Slingbox løsninger i Europa. For yderligere information om distribution af Slingbox produkter i Danmark kan EET Europarts A/S kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

www.eeteuroparts.dk

Slingbox M1 har en vejledende udsalgspris på kr 1.499,-

* Kræver Slingplayer app, som er tilgængelig på Apple App Store, Google Play, Amazon Appstore og Windows Store.

PRODUKTTEST:
Forespørgsler vedrørende produkttests kan ske til:

EET Group A/S
Martin Hornung Christoffersen, Product Manager
mhc@eetgroup.com

About Sling Media

Sling Media Inc., a wholly-owned subsidiary of EchoStar Corp., is a leading provider of Multiscreen Smart TV solutions for consumers and television service providers. Sling Media provides the complete award-winning solution of hardware, cloud services and applications that gives consumers the freedom to discover, control and consume their live TV and DVR content anywhere in the world, on their preferred tablet, phone and computing platform. Sling Media’s patented TV solutions are available directly to consumers or through service providers that have embedded Slingbox capabilities. For more information, please visit www.slingbox.com

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Mobile Parts & Accessories, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker  og produkter. Mere end 600.000 varenumre fordelt på mere end 500 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 500 ansatte, servicerer mere end 42.000 forhandlere og ekspederer mere end 900.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.