Lækre bluetooth over-ear hovedtelefoner fra eSTUFF

Lækre bluetooth over-ear hovedtelefoner fra eSTUFF

Gedigen god lyd, behagelig pasform og et lækkert letvægtsdesign er kendetegnende for de nye Bliss hovedtelefoner fra eSTUFF.

Smart og ungdommelig stil

Ørepuderne og hovedbøjlens cover er fremstillet i et lækkert blødt PU lædermateriale. De nederste dele af hovedbøjlen er i flot børstet metal, og gør det samtidigt ud for en justerbar skinne til ørekopperne. Samlet set giver det Bliss et smart, moderne og ungdommeligt udseende.

Fleksible funktioner

Bliss hovedtelefoner har indbygget mikrofon, og kan således også benyttes til telefonsamtaler. I  kombination med den praktiske multi-link funktion er dette rigtig smart, for multi-link funktionen gør det muligt at forbinde Bliss til to bluetooth enheder samtidigt. På den måde kan du nemt og hurtigt skifte fra at lytte til musik på PC´en til at besvare et opkald på telefonen. Alt hvad det kræver, er et enkelt tryk på kontrolknappen på Bliss hovedtelefonerne.

Den intuitive, multi-funktionelle - og patenterede - drejbare kontrolknap på Bliss, er placeret på den højre ørekop, og giver dig nem og ubegrænset kontrol, blot med berøring af en fingerspids. Her styres både lydstyrke, foregående/næste og tænd/sluk funktioner, så du har fuld kontrol over musik og telefonsamtaler.

Gedigen god lyd og komfort

Med et enestående akustisk design og aptX CSR giver Bliss en krystalklar lyd med en kraftig bas. Bliss hovedtelefoner vejer kun 240g. De er derfor lette og komfortable at bære, så du kan nyde din yndlingsmusik i timevis - uden ubehag.

Bliss hovedtelefoner fås i sort og leveres med 1.2M USB ladekabel.

Bliss hovedtelefoner har en vejledende udsalgspris på kr. 599,-

• Li-ion polymer battery 220 mAh
  • Lifetime: 80% capacity remains after 300 cycles
  • Charging port: Micro USB

For test og anmeldelse af produkter

Henvendelser vedrørende produkttests og -anmeldelser kan ske til:

EET Group A/S
Thomas Seim Larsen, Product Manager
tsl@eetgroup.com

Distribution:

eSTUFF produkter distribueres af EET Europarts.

Information om distribution, forhandlere og forhandling kan fås ved henvendelse til
EET Europarts A/S på tlf. 45 82 19 19.

Yderligere informationer findes på: www.eeteuroparts.dk

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Computer & Printer parts, Home Entertainment & Lifestyle Electronics, Surveillance & Security samt Point of Sale & Auto ID.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker  og produkter. Mere end 600.000 varenumre fordelt på mere end 500 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, estuff, Sandberg, Garmin, Jawbone, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 26 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger knap 500 ansatte, servicerer mere end 40.000 forhandlere og ekspederer mere end 750.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.