Jacob Jensen Design præsenterer nyt produkt på Formland

Jacob Jensen Design præsenterer nyt produkt på Formland

Jacob Jensen Design løfter sløret for et helt nyt produkt, der er første skud på stammen i en ny produktserie. Produktet hedder JACOB JENSEN Air Quality Monitor og bruges til at måle luftkvaliteten indendørs.

Kvalitet, minimalisme og klassisk design. Jacob Jensen Design er en del af EET Europarts´ stand på Formland fra torsdag den 4. februar til søndag den 7. februar.

På messen præsenteres et helt nyt produkt: JACOB JENSEN Air Quality Monitor, som skal hjælpe med at sikre bedre indeklima, fx i hjemmet, på kontoret og i børnenes skole.

”Vi glæder os meget til at præsentere JACOB JENSEN Air Quality Monitor, som kan måle kvaliteten af indeklimaet. Kilder som fx stearinlys, madlavning og brændeovne udleder alle partikler, som medvirker til et dårligt indeklima. Det er kilder, som indgår i de flestes hverdag, men som mange ikke tænker på kan påvirke helbredet negativt. Med den nye JACOB JENSEN Air Quality Monitor vil vi derfor sætte fokus på problemstillingen og hjælpe danskerne med at forbedre deres sundhed og dermed livskvalitet,” siger Timothy Jacob Jensen, der er chefdesigner og Group CEO hos Jacob Jensen Design og fortsætter: ”Du kan overleve uden mad i en måned og uden vand i en uge, men højst fem minutter uden luft. Derfor er det vigtigt at være opmærksomme på den luft, vi indånder.”

Mål indeklimaet med Air Quality Monitor
JACOB JENSEN Air Quality Monitor er et brugervenligt produkt, der måler kvaliteten af indeklimaet i fx hjemmet, på kontoret eller i institutionen. På et letlæseligt display, giver JACOB JENSEN Air Quality Monitor overblik over luftkvaliteten, luftfugtigheden og temperaturen i rummet. Tilsammen giver det et godt overblik over indeklimaet, og hvornår det fx er tid til at lufte ud i børneværelset eller på arbejdspladsen. Luftkvalitetsmåleren har desuden indbygget LED-lys, der skifter farve alt efter luftens kvalitet. JACOB JENSEN Air Quality Monitor er skabt i et tidløst og klassisk design, der passer ind i ethvert miljø.

På Formland viser Jacob Jensen Design desuden den nye elektroniske parkeringsskive, JACOB JENSEN Electronic Parking Disc II, der netop har vundet en test blandt elektroniske parkeringsskiver:

Undgå p-bøder med Electronic Parking Disc II
JACOB JENSEN Electronic Parking Disc II er skabt i et tidløst dansk design og udstyret med ny patenteret teknologi, der gør det nemt at undgå dyre overraskelser i forruden. Designet er kendetegnet ved det karakteristiske rene formsprog og tidløs Jacob Jensen-æstetik. Den nye parkeringsskive efterfølger JACOB JENSEN Electronic Parking Disc I fra 2009, som var Danmarks første elektroniske parkeringsskive, der ikke krævede professionel installation. Den er siden er blevet solgt i mere end en kvart million eksemplarer i Danmark. JACOB JENSEN Electronic Parking Disc II er netop blevet kåret som testvinder blandt elektroniske parkeringsskiver.

Jacob Jensen Designs produkter kan opleves på EET Europarts´ Stand 3146 i Hal D, på Formland i Messecenter Herning, fra den 4. til 7. februar.

For yderligere information, kontakt venligst:
Global Brand Director hos Jacob Jensen Design
Rikke Boe Nielsen
Mail: rn@jacobjensen.com

På EET Europarts´ stand kontakt venligst:
Sales Director for Retail hos EET Europarts
Mail: afr@eeteuroparts.dk

OM JACOB JENSEN DESIGN
Jacob Jensen Design er Skandinaviens ældste og mest prisbelønnede tegnestue. Med mere end 50 års indsigt i design, innovation, teknologi og kommunikation, leverer Jacob Jensen Design totale designløsninger til virksomheder over hele verden. Jacob Jensen Design opererer ud fra Hejlskov, Shanghai og Bangkok.

I tæt samarbejde med et netværk af partnere, producerer og markedsfører Jacob Jensen Design en bred vifte af livsstilsprodukter under varemærket JACOB JENSEN. Det karakteristiske rene formsprog, skabt af Jacob Jensen og videreudviklet og forfinet af hans søn Timothy Jacob Jensen, har vist sig at være usædvanlig langtidsholdbart og er stadig i vækst. Se mere på www.jacobjensen.com.

JACOB JENSEN™ varemærket ejes af Jacob Jensen Holding A/S og er anvendt under licens af Jacob Jensen Design A/S © 2015 Jacob Jensen Holding A/S.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 700.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, IQeye, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 31 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 42.000 forhandlere og ekspederer mere end 900.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.