Indret dig smart og tag på sommerferie med ro i sindet!

Indret dig smart og tag på sommerferie med ro i sindet!

Sommeren og ferietiden banker på døren. For mange af os betyder det, at vi forlader vores hjem i flere uger ad gangen for enten at rejse til udlandet eller for at flytte i sommerhuset over sommeren. Ligeså skønt det er at være væk for at nyde sol og sommer, ligeså ærgerligt og frustrerende er det at komme hjem og opdage, at der, mens man har været væk, har været indbrud, oversvømmelse eller sågar ildebrand.

Heldigvis er der hjælp at hente, så du undgår, at ubehagelige overraskelser i hjemmet bliver afslutningen på en ellers fantastisk ferie! Med en række forskellige Smart Home produkter har du nemlig mulighed for at holde øje med dit hus, mens du er væk, så du fx få besked, hvis der er ubudne gæster, eller der er trængt vand ind i kælderen.

Nedenfor har vi listet nogle af de Smart Home produkter, du med fordel kan installere, så du kan rejse på sommerferie med 100% ro i sindet og vide, at du får besked, hvis noget ændrer sig derhjemme.

Netatmo Smart Outdoor Camera

Kameraet registrerer om det er en person, et køretøj eller et dyr, der kommer ind i kameraets synsvinkel, og du modtager en notifikation, så du selv kan afgøre, om det er noget du skal reagere på. Du kan også når det passer
dig live-streame fra kameraet, så du kan følge med i hvad der foregår omkring dit hus og eventuelt kontakte en

nabo eller politiet, der kan gribe ind, hvis du selv sidder i sommerhuset. Du kan selv indstille, om du ønsker, at kameraet skal tænde dets kraftige LED projektør, eller om det skal filme diskret med den indbyggede infrarød-funtion.

Pris: DKK 2.499

Netatmo Smart Indoor Camera

Kameraet sender notifikationer så snart der træder nogen ind i dit hjem. Kan personen, der kommer ind i dit hjem, genkendes, vil du modtage en notifikation med det navn, du har tildelt personen, i din app.

Ansigtsgenkendelse giver dig også mulighed for nemt at beskytte din families privatliv. På denne måde kan du nemt slå videooptagelser og notifikationer fra, på ønskede familiemedlemmer, som du måske har aftale med om at vande dine blomster eller give katten mad.

Pris: DKK 1.669

Netatmo Smart Smoke Alarm

Slår lynet ned i din bolig eller går der brand i en af dine elektriske installationer, mens du er på ferie, så giver Netatmo Smart røgalarm dig advarsler i realtid på din smartphone, selv når du ikke er hjemme. Du har dermed mulighed for at tilkalde hjælp til slukning, selvom du befinder dig langt væk hjemmefra. Netatmo Smart røgalarm giver dig sikkerhed og ro i sindet i hele 10 år med et batteri, som holder i hele produktets levetid. Ikke flere irriterende advarsler om lavt batteri.

Smart røgalarm overvåger konstant både eventuel røgudledning, batteri samt Wi-Fi-forbindelse. Den sender straks en advarsel til din smartphone, hvis der opstår et problem med en af disse tre.

Pris: DKK 899

FIBARO Flood Sensor

FIBARO Flood Sensor registrerer oversvømmelser og har indbygget temperatursensor. Den indbyggede alarm aktiveres, når sensorens kontakter opdager vand. Sensoren placeres et sted, hvor der er fare for oversvømmelse eller lækage, det kan fx være under køkkenvasken, på badeværelse eller nede i kælderen. Med FIBARO Flood Sensor får du mulighed for at reagere på problemet, før det gør større skade. Sensoren advarer dig ved at sende en besked til din smartphone.

Pris: DKK 579

Tado Smart AC Control

Med tado Smart AC Control har du mulighed for på afstand at regulere temperaturen i hjemmet eller i sommerhuset. Forbind din smartphone til din aircondition eller din varmepumpe. Med adgang til din telefons placering kan den automatisk begynde at tilpasse temperaturen afhængigt af om du er på vej hjem eller lige er taget af sted. Du kan også manuelt via den medfølgende app administrere temperaturerne fra din smartphone, computer eller tablet, uanset hvor du befinder dig. På en steghed sommerdag kan du nemt indstille temperaturen i sommerhuset, så der er dejlig køligt, når du ankommer, eller sørge for, at huset er varmet op, så du ikke behøver fryse, når du kommer hjem fra sydens sol.

Pris: DKK 1.399

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Consumer Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 28 salgskontorer i 25 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 575 ansatte, servicerer mere end 43.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.100.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Christina Vedel

PR Manager, EET Retail +45 31 31 91 06