EET Europarts udvalgt som autoriseret distributør af Dell reservedele i Europa

EET Europarts udvalgt som autoriseret distributør af Dell reservedele i Europa

København 26. august 2019, EET Europarts og Dell Technologies har underskrevet en europæisk aftale, og EET er nu autoriseret til at kunne levere originale komponenter til samarbejdspartnere og forhandlere af Dell Technologies produkter i hele Europa.

Aftalen gør det muligt at sikre en hurtig levering senest næste dag i hele regionen. ”EET Europarts er særdeles stærke på reservedelsmarkedet og har en kolossal logistikkapacitet samt sælgere af reservedele fordelt over 25 lande. Ved at etablere en endnu stærkere kanal for reservedele og opgraderinger sikrer vi, at vores kunder hele tiden kan få leveret originale Dell Technologies produkter,” siger Adrew Balfe – Senior Director Enterprise Infrastructure Solutions hos Dell Technologies.

EET Europarts vil supportere Dell Technologies kundebase direkte fra EET Europarts europæiske kontorer. ”Vi har set hvilken succes Dell Technologies har, og hvordan det voksende antal installationer fører til større efterspørgsel efter reservedele, og vi er meget begejstrede over at få mulighed for at arbejde tættere sammen med Dell Technologies partnere inden for reservedele”, siger Business Line Director, Frederik Andersen.

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Consumer Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 28 salgskontorer i 25 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 575 ansatte, servicerer mere end 43.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.100.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Mikael Thulin

Managing Director EET Danmark +45 40 57 37 07