EET Europarts er valgt som distributør for Elo Touch Solutions i Norden

EET Europarts er valgt som distributør for Elo Touch Solutions i Norden

Distributionsaftalen omfatter Elos komplette sortiment af Touch Computers, Touch Monitors og Interactive Signage.

Med sortimentet af Elo Touch produkter kan EET Europarts tilbyde forhandlere og installatører en endnu bredere produktpalette, og desuden en lang række merværdi ydelser i form af blandt andet support og rådgivning, når det gælder mere omfattende POS-projekter.

"Elo Touch Solutions opfandt touchskærmen for mere end 40 år siden, og er i dag en af de førende producenter af touch-skærme på verdensplan. Produktsortimentet omfatter blandt andet et stort udvalg af interactive touchskærme samt alt-i-en touch computere," siger Tommi Brodersen, Head of POS & Auto ID hos EET Group. "Vi ser meget frem til samarbejdet med Elo, som dels gør det muligt for os at tilbyde kunderne endnu et velrenommeret brand, og desuden styrker vores produktmix og dermed også vores position på POS-markedet."

EET Europarts er førende distributør af it- og elektronik-produkter, og virksomhedens ambition er ligeledes at blive førende på området for POS & Auto ID på det europæiske marked.

Maarten Bais, General Manager & Vice president EMEA, hos Elo Touch Solutions, er meget tilfreds med aftalen, og udtaler: "Med en solid erfaring og baggrund inden for distribution, og med et forhandlernetværk og en tilstedeværelse, der passer perfekt til vores produktportefølje, er EET Europarts en perfekt samarbejdspartner for Elo i Norden. Både vores POS systemer og vores interaktive Digital Signage skærme matcher med EET Europarts´ strategi. Og med de mange positive tilkendegivelser fra EET Europarts´ kunder, er vi overbeviste om, at vi har fundet den helt rigtige partner, vi kan vækste sammen med i Norden."

Distribution:

Elo Touch Solutions produkter distribueres af EET Europarts i Norden.

For nærmere information om Elo Touch produkter i Danmark kan EET Europarts A/S kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

Mere information her: www.eeteuroparts.com

About Elo Touch Solutions

Elo is a global leader in touchscreen solutions including point of sale systems and interactive signage displays from 10 to 70 inches. The inventor of the touchscreen, Elo now has 20+ million retail and hospitality installations in 80+ countries with products designed in California and built to last with a 3-year standard warranty.

The Elo touchscreen experience has consistently stood for quality, reliability and innovation. Elo intellectual property is protected by global patent, trademark and design registrations.

Learn more about Elo at  www.elotouch.com

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 34 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.