EET Europarts er valgt som distributør af Panasonics hovedtelefoner i Norden

Den nye distributionsaftale skal sikre Panasonic mere synlighed og større tilgængelighed i markedet.

EET Europarts kommer til at stå for Panasonics samlede nordiske distribution af hovedtelefoner, der skal ske gennem et stort forhandlernetværk bl.a. inden for områderne radio/tv, lifestyle, sport/fitness og outdoor.

"Vi er glade for at have fundet en fokuseret distributør, der dels har et stort forhandlernetværk, med adgang til detailkunder inden for mange segmenter, og desuden har kompetencerne til at betjene og servicere forhandlere i hele Norden. Vi ser frem til, at samarbejdet med EET Europarts vil skabe mere synlighed og større tilgængelighed til vores sortiment af hovedtelefoner på det nordiske marked,"
udtaler Per Svensk, Area Sales Manager hos Panasonic Nordic.

Samarbejdet mellem Panasonic og EET Europarts er trådt i kraft pr. april 2016, og EET Europarts er klar til at levere til forhandlerne med det samme.

"Panasonics sortiment af hovedtelefoner er et perfekt match til vores kategori af Home Entertainment & Lifestyle Electronics produkter," siger Allan Friis, Sales Director, Retail, EET Europarts A/S. "Med Panasonics velrenommerede brand, og spændende portefølje af hovedtelefoner, kommer vi til at dække endnu flere prissegmenter, og rammer dermed også endnu flere kundegrupper. Både med Panasonic sport og med Panasonic lifestyle modellerne."

Ny hovedtelefon i lifestyle segmentet

Panasonic har netop lanceret HDE10. En elegant og unikt formet hovedtelefon, der gengiver ægte højopløselig lyd. En 11,5 mm HD-enhed med aftagelige ledninger gengiver selv de mindste detaljer fra alle instrumenter, og favner en helt ny verden af utrolig høj lydkvalitet.

Panasonic HDE10 Features:

• High Grade OFC Cord
  • HD-ADD with MLF diaphragm
  • 11.5 mm Driver Unit
  • Frequency Range 4Hz -50kHz
  • Aluminum Housing, Oxygen-Free Copper Cord
  • Horn-type earpiece
  • Mic & Switch for Call Control
  • Carrying Case Included
  • Vejl. udsalgspris kr. 1.999,-

Distribution

Panasonics hovedtelefoner distribueres af EET Europarts i Norden. For oplysning om forhandlere og forhandling i Danmark kan EET Europarts kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

www.eeteuroparts.dk

Om Panasonic

Panasonic Corporation er verdens førende inden for udvikling og produktion af elektroniske produkter til konsument- og erhvervsmarkedet. Siden 1918 har virksomheden ekspanderet globalt og driver nu over 568 virksomheder verden over. Panasonic havde en nettoomsætning på 7,55 billioner yen (61,95 milliarder euro) i regnskabsåret, der sluttede den 31. marts 2016. Panasonic arbejder for at skabe en bedre verden gennem sine innovationer og håber, at de kan gøre livet lettere for sine kunder. Du kan finde flere oplysninger om Panasonic Corporation på www.panasonic.net

Panasonic Nordic driver virksomhed i Sverige, Norge, Danmark og Finland og har ca. 70 ansatte. I Norden markedsføres fortrinsvis produktgrupperne TV, audio/video, hi-fi, hvidevarer, varmepumper, husholdningsprodukter, batterier, telekommunikation, overvågning samt professionelt sendeudstyr. Du kan få flere oplysninger om virksomheden og varemærket Panasonic på www.panasonic.dk

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 32 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.