ECOVACS DEEBOT PRO930 - til den fuldendte all-round rengøring

ECOVACS DEEBOT PRO930 - til den fuldendte all-round rengøring

København, 27. februar 2019 – ECOVACS’ husholdningsrobotter er uovertrufne, når det gælder pålidelig basisrengøring. Med DEEBOT PRO930 kommer der nu et nyt produkt på markedet, som kan holde hele hjemmet rent. Denne all-round rengøringsløsning består af både en robot og en trådløs håndstøvsuger.

Det er sjældent sjovt at skulle rengøre polstrede møbler eller snævre hjørner, særligt ikke når det kræver, at du har flere enheder og redskaber stående, som optager plads i et skab. Heldigvis hører det nu fortiden til, da ECOVACS netop har lanceret en integreret og handy løsning – en enhed, som kombinerer alt! DEEBOT PRO930 har den innovative OZMOwiping technology samt en kraftfuld sugeevne, den børster, støvsuger og tørrer alle gulve over og efterlader dem med en skinnende overflade. Derudover er robotten udstyret med sensorer, der automatisk slår ’wiping mode’ til og fra for at sikre en grundig rengøring. Endelig har PRO930 en helt særlig feature, som er anvendelig i alle hjørner og på overflader, som robotten ikke kan nå: en trådløs håndstøvsuger.

Holistisk rengøringsløsning

DEEBOT PRO930 kombinerer komforten ved at have en robot med komforten ved at have en trådløs håndholdtstøvsuger. Tilbehøret, i form af forskellige mundstykker, som opbevares i ladestationen for at spare plads, sikrer, at du altid er udstyret til at kunne rengøre sofaer, gardiner, snævre hjørner, ja selv ovenpå hylder. 150 watts motoren og den lette vægt på mindre end tre kilo gør håndstøvsugeren til et all-round redskab, der kan bekæmpe alt den støv i hjemmet, som kan være svær at nå. Robotten i sig selv er også udstyret med Smart NaviTM3.0 Mapping og Navigation technology: Navigationssoftwaren gør det muligt at planlægge rengøringen helt ned til mindste detalje. Laserteknologien scanner omgivelserne og skaber et detaljeret kort over gulvet, som gemmes i app’en. Derved kan der laves en plan for, hvordan rengøringen skal foregå, det kan defineres hvilke områder, der skal rengøres mere intenst, og der kan defineres eventuelle virtuelle grænser, som DEEBOT’en ikke må passere. Ultralydssensorer sikrer, at gulvtæpperne forbliver tørre. DEEBOT PRO930 er den perfekte 360 graders løsning til alle, der ønsker en pålidelig hjælp til rengøringen. Den vil fra februar måned være tilgængelig hos www.roboteksperten.dk til en vejledende pris på DKK 6.999.

Om ECOVACS: www.ecovacs.com

EET Europarts er Europas førende distributør inden for: Server, Computer & Printer parts, Storage & Network, Mobile Parts & Accessories, Consumer Electronics, Surveillance & Security, Professional AV & Digital Signage, Point of Sale & Auto ID samt Logistical Services.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP Inc., Hewlett Packard Enterprise, Lenovo, MicroConnect, MicroBattery, Ubiquiti Networks, HP Procurve, Cisco, Synology, Qnap, B&O Play, Loewe, Podspeakers, Kensington, tado, Apple, eSTUFF, Incipio, Griffin, MicroSpareparts Mobile, Axis, Hikvision, Bosch, MicroView, Milestone, NEC, Philips, EPSON, VivoLink, Airtame, Zebra, Honeywell, Star Micronics, Datalogic, Datamax og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 28 salgskontorer i 25 lande fordelt over Europa. Koncernen beskæftiger mere end 575 ansatte, servicerer mere end 43.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.100.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Christina Vedel

PR Manager, EET Retail +45 31 31 91 06