Clint lancerer prisvindende FREYA højttaler i Special Edition

Clint lancerer prisvindende FREYA højttaler i Special Edition

Et mix af moderne & klassisk kombinerer kulsort med kobber og giver et smukt og stilfuldt udtryk.

FREYA Special Edition Copper er seneste skud på stammen i serien af Clint Asgard™ FREYA højttalere. Special Edition højttaleren har en eksklusiv kulsort farve, kombineret med elegante detaljer i kobber. Og som en ekstra feature er designerens signatur at finde bag på højttaleren.

"Kobber er et fantastisk materiale. Og det bruges mere og mere i forskellige former og kombinationer. Hos Clint sætter vi pris på naturen, og vi elsker naturlige materialer. Faktisk er vores brand, Clint, opkaldt efter den naturlige klippeformation, Møns Klint," fortæller Product Designer, Phillip Bodum fra Clint Digital. "Kobber er et af de få metaller, der høstes direkte fra naturen, i modsætning til andre metaller som udvindes af malm. Jeg håber virkelig, at musikelskere over hele verden vil sætte pris på FREYA Special Edition med kobberdetaljerne."

Teknologi:

Clint FREYA højttaleren understøtter Truewireless™ Stereo, så et sæt med to FREYA højttalere kan parres for et optimalt trådløst stereo setup.

FREYA Bluetooth højttaleren har indbygget batteri, og en størrelse der gør den perfekt som bærbar højttaler. FREYA er ideel til små og mellemstore rum, og har en blød og detaljeret lydgengivelse.

Specifikationer:

Clint FREYA er en højtydende trådløs Hi-Fi højttaler, hvortil musik kan streames fra en hvilken som helst enhed via Bluetooth.

• Til trådløs afspilning af musik
  • Transportabel/bærbar
  • Med indbygget genopladeligt Li-Ion batteri. Afspilningstid op til 8 timer
  • Fungerer bl.a. med smartphones og tablets
  • Bluetooth til trådløs musikafspilning
  • Bluetooth version understøtter Stereo Pairing (Wireless stereo)
  • 7W full tone mono højttaler (Bass reflex), Class-D forstærker med DSP
  • Med USB indgang til softwareopdatering og opladning
  • Line-In, 3.5mm stereo mini-jack
  • Størrelse: Ø100mm x H 220mm
  • Vægt: 1,2 kg

FREYA passer ind i alle rum: stuen, kontoret, soveværelset, køkkenet mv. FREYA er bærbar og kan nemt flyttes fra rum til rum, eller medbringes udenfor, til musikafspilning på terrassen eller i haven.

FREYA er elegant designet af den danske designer Phillip Bodum. Med en smuk cylindrisk form og et kompakt metalgitter, har FREYA et enkelt og klassisk udtryk, som passer ind i ethvert rum - og enhver boligindretning.

FREYA er fremstillet i kvalitetsstål og klasse-A aluminium. Det giver højttaleren robusthed og et stilfuldt udtryk, som klart skiller sig ud fra andre produkter i denne kategori.

På FREYA er betjeningsknapperne placeret ovenpå højttaleren for nem og enkel betjening. FREYA leverer en behagelig, blød og detaljeret lyd.

FREYA fås nu i seks farver: Charcoal Grey, Chalk White, Dusty Rose, Misty Green, Powdery Blue samt FREYA Special Edition i sort med kobber.

Pris

Vejledende udsalgspris for FREYA Special Edition udgaven i sort med kobber er kr. 1.399,-

FREYA Special Edition fås i butikkerne fra den 15. maj 2017.

Distribution:

EET Europarts er distributør af Clint produkter og af Asgard™ serien.

For nærmere information om distribution, forhandlere og forhandling i Danmark kan EET Europarts A/S kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

www.eeteuroparts.com

About Clint Digital & Asgard™

All Asgard™ products reflects the tradition behind Danish design, Danish acoustics and the typical Nordic simplicity in materials, functionality and simple user interface. The whole series of Asgard™ is developed in Denmark by Clint Digital and is designed by the Danish designer Phillip Bodum.

To see more about Clint Digital and the Asgard™ series go to: www.clintdigital.com

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 34 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.