beyerdynamic lancerer Amiron home hovedtelefoner

beyerdynamic lancerer Amiron home hovedtelefoner

Amiron home er åbne high-end hovedtelefoner, der giver en naturlig og ægte lyd - perfekt til koncertoplevelser derhjemme.

Musikoplevelser med beyerdynamics nye Amiron home hovedtelefoner kan bevæge lytteren. De kan sende kuldegysninger ned ad ryggen, og give en oplevelse af at være tilstede i koncertsalen. Det åbne design tillader lyden at blive vakt til live på en måde, som det er kun er muligt med helt særlige high-end hovedtelefoner.

Amiron home er efterfølgeren til de legendariske beyerdynamic T 90 hovedtelefoner, og er lavet med samme Tesla teknologi. De unikke akustiske enheder, som beyerdynamic har udviklet, giver musikken en enestående lethed og en præcision i tonerne. Og det er ikke kun lydgengivelsen, der er blevet fine-tunet på Amiron home, en række andre features er også blevet optimeret.

Varm og berusende lyd med ægte atmosfære

Et ekstra lag stof på ørepuderne reducerer højfrekvente resonanser. De akustiske enheder er dæmpet på bagsiden for at sikre en endnu mere afbalanceret frekvensgang i mellemtonerne. Og et nyt akustisk materiale, der er anvendt som fyld i ørepuderne, øger baspræcisionen yderligere. Alt i alt giver dette en varm og behagelig lyd med stor rummelighed - og en lydoplevelse, der er næsten ligeså berusende, som ved en live koncert.

De åbne hovedtelefoner kommer særligt til deres ret i stille omgivelser. Det gør dem ideelle at benytte til aflytning fra et high-end hi-fi-system eller med brug af en hovedtelefonforstærker. Med Amiron homes 250-ohmsenheder, der leverer et tilstrækkeligt højt udgangsniveau selv ved afspilning fra en tablet, er det dog også muligt for ægte musikelskere at nyde hi-fi lyd fra mobile enheder.

Optimal komfort og gedigent håndværk "Handmade in Germany"

Det siger næsten sig selv, at de samme høje standarder også gælder for funktionerne på Amiron home. Alle detaljer i de håndlavede Amiron home hovedtelefoner er designet med stor grundighed og testet for lang holdbarhed. Blandt andet det tre meter lange tilslutningskabel: aftageligt på begge sider af hovedtelefonerne og uden loddesamlinger på Y-adapteren. Det nye og meget fleksible dobbeltkabel er trådet direkte, som et enkelt kabel - fra det forgyldte jack stik med gevind, til de større 6,35 mm stik til Tesla enhederne.

Ørepuderne er lavet af fløjlsagtigt og blødt mikrofiber velour med temperatur- og fugtregulerende effekt, der gør det til en behagelig fornøjelse at lytte til musik med Amiron home, også gennem længere tid. Hovedbøjlen er fremstillet af massivt aluminium, og dekorative ringe, fremstillet af trykstøbt aluminium, gør det elegante udseende komplet.

Amiron home markerer et nyt kapitel for Tesla hovedtelefoner. Aldrig har high-end lyd været så tilgængelig og levende som med Amiron home, der med de fineste materialer, den fremragende komfort, og det elegante design, skaber den perfekte symbiose med den enestående lyd.

Tekniske specificationer:

Transducer type: Dynamic
Operating principle: Open
Frequency response: 5 – 40,000 Hz
Nominal impedance: 250 Ohms
Nominal SPL: 102 dB (1 mW / 500 Hz)
T.H.D.: < 0.05 %
Sound coupling to the ear: Circumaural
Weight (without cable): 340 g
Cable: 3 m / double-sided / detachable
Connection: Gold-plated mini stereo jack (3.5 mm) & 1/4" adapter (6.35 mm)

Distribution

beyerdynamic Amiron fås til vejledende udsalgspris kr. 4.499,- og er i butikkerne fra november 2016.

beyerdynamic produkter distribueres i Danmark af EET Europarts.

For yderligere information om forhandlere og forhandling kan EET Europarts kontaktes på tlf. 45 82 19 19.

www.eeteuroparts.com

About beyerdynamic

More than 90 years' experience developing audio electronics beyerdynamic GmbH & Co. KG, Heilbronn, stands for innovative audio products with the highest sound quality and pioneering technology.
Two business divisions – Headphones and Audio Systems – provide tailored solutions for professional and private users. All products are developed in Germany and primarily manufactured by hand – from hi-fi headphones to stage microphones as well as conference and interpretation systems.

www.beyerdynamic.com

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 32 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.

Relateret materiale