Beoplay H9: Når intet skal komme mellem dig og din musik

Beoplay H9: Når intet skal komme mellem dig og din musik

Den nye hovedtelefon Beoplay H9 kombinerer design og komfort med aktiv støjreduktion.

B&O PLAY lancerer den nye stilfulde hovedtelefon Beoplay H9, som kombinerer designet og komforten fra de trådløse Beoplay H7 med aktiv støjreduktion - den såkaldte Active Noise Cancellation-teknologi (ANC) - fra Beoplay H8. Dermed bliver Beoplay H9 den perfekte rejsepartner for de, som ønsker at fordybe sig i lydoplevelsen på farten, et design i topklasse og ultimativ komfort, hvor intet kommer mellem dig og din musik.

Beoplay H9 er designet af den anerkendte danske designer Jakob Wagner i et design, der omslutter ørene og på én og samme gang skaber et stilfuldt og udtryksfuldt look. Samtidig med, at hovedtelefonerne giver ekstra komfort til rejsen eller de lange dage på jobbet. Bøjlen er bygget op omkring en solid og let aluminiumsramme betrukket med okselæder, og under de bløde lammeskindsbeklædte ørepuder har B&O PLAY indlagt en speciel form for memoryskum, som tilpasser sig den person, der bærer hovedtelefonerne.

Ud over at gøre hovedtelefonerne ekstra behagelige, fungerer ørepuderne også som et isolerende element, der naturligt udelukker mange højfrekvenslyde. Kombineret med aktiv støjreduktion giver det en smuk lydoplevelse, hvor intet kommer mellem dig og din musik, og du kan høre alle detaljer selv i støjende miljøer.

Udforsk lyden. Mærk stilheden.

Beoplay H9 kommer med et intuitivt touch-interface i anodiseret aluminium. Med det kan du – med en enkelt berøring eller swipe – eksempelvis aktivere støjreduceringen, skifte sang, besvare opkald og justere lydstyrken. Da Beoplay H9 er skabt til rejsende i alle vejrforhold, fungerer interfacet også i fugtige omgivelser og selv med handsker på.

Beoplay H9 er udstyret med en såkaldt hybrid støjreducering. En række mikrofoner, placeret på ydersiden såvel som indersiden af puden, opfanger støj, før den når øret, og producerer modsvarende lydbølger, der effektivt neutraliserer de uønskede elementer. Det efterlader den unikke Bang & Olufsen signaturlyd intakt – en velafrundet, autentisk og ren lydpræstation.

Op til 14 timers trådløs støjreducering

Beoplay H9 leverer op til 14 timers trådløs støjreducering på bare tre timers opladning. Du kan let udskifte batteriet, og hvis du løber helt tør for batteri, kan du blot koble et kabel til og fortsætte med at lytte til din musik. Skulle du glemme at slukke for hovedtelefonerne, vil den intelligente batteribesparende funktion automatisk slå til.

Tilpas lydprofilen med Beoplay App

Beoplay H9 er kompatibel med Beoplay App til Android, iPhone og Apple Watch, der giver dig en række muligheder for at personliggøre din lydoplevelse:

• Bang & Olufsens lydingeniører har skabt en række lydprofiler særligt til Beoplay H9: Commute, Clear, Workout og Podcast
  • Brugere kan selv tilpasse tonaliteten og lydbilledet med den intuitive B&O PLAY ToneTouch. Interfacet lader brugeren føle sig vej gennem de forskellige lydbilleder og finde det, der passer bedst til situationen. Når du har tilpasset, vil Beoplay H9 gemme indstillingen, indtil du selv ændrer den igen.
  • Med Beoplay App får du en batteristatus på hovedtelefonen.
  • Du kan styre musikken (play, pause, skifte sang), tænde og slukke for ANC og personliggøre hovedtelefonerne ved at give dem en farve og et navn.
  • Ved at forbinde Beoplay H9 til Beoplay App modtager du software-opdateringer gennem skyen – en ny funktion, gjort tilgængelig for Beoplay H9.

Pris:

Beoplay H9 lanceres i to farver, Black og Argilla Grey, til en vejledende udsalgspris på 3.799 kroner.

Beoplay H9 leveres med stofpose, ladekabel og lydkabel.

Forhandlere:

EET Europarts er distributør af B&O PLAY produkter i Danmark. B&O PLAY forhandles bl.a. hos: 3Butikkerne, Humac, Illums Bolighus, Magasin og AV-Connection.

Øvrige forhandlere oplyses hos EET Europarts på tlf. 45 82 19 19.

Download af højopløste billeder: www.flickr.com/beoplay

OM B&O PLAY
Med udgangspunkt i Bang & Olufsens stolte traditioner for fremragende design, godt håndværk og nyskabende produkter er B&O PLAY en fortolkning af de samme værdier i en helt ny type produkter til stilbevidste og aktive bymennesker. B&O PLAY produkterne er intuitive i brug og enkle at integrere i hverdagen – både hjemme og på farten.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF,
Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret  med 34 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.