APG Cash Drawer indgår samarbejde med EET Europarts for at styrke sin globale distribution

EET Europarts skal sikre hurtig og effektiv distribution i EMEA-regionen.

APG Cash Drawer har indgået en europæisk distributionsaftale med EET Europarts. Det nye partnerskab skal styrke APG´s distribution i EMEA-regionen, og understøtte en øget efterspørgsel på det konkurrenceprægede POS-marked.

Med distributionsaftalen vil EET Europarts´ forhandlere, installatører og integratorer få adgang til APG´s sortiment af kassesystemer, der perfekt kan integreres med EET Europarts` øvrige sortiment af POS-løsninger, -systemer og -tilbehør. Samarbejdet skal således sikre kunderne nem og hurtig adgang til et samlet sortiment med den nyeste teknologi inden for POS og kassesystemer. Særligt fokus vil der være på kundesegmenter inden for detail, dagligvarer, hotel, restauration og fast food (QSR).

“Hos APG Cash Drawer er vi forpligtet over for vores kunder worldwide,” siger Andrew Carr, European Managing Director hos APG. "POS-økosystemet udvikler sig konstant, og det er afgørende for os at have udstrakt adgang til kunder i hele EMEA-regionen. Vores partnerskab med EET Europarts vil få stor betydning for opfyldelsen af vores vision, om globalt at øge effektiviteten og sikkerheden på salgsstedet. Vi ønsker at udbrede nye teknologier på europæisk plan - og videre - og for at lykkes med dette, har vi brug for partnere med forhandlernetværk, ressourcer og kompetencer til hurtigt at levere produkter ud gennem distributionskanalerne."

"Vi er meget tilfredse med det nye partnerskab med APG," siger Richard Gregoire, EMEA direktør, POS & Auto-ID hos EET Group. "Vi mener, at APG er førende inden for kassesystemer, og samarbejdet understøtter vores indsats for at imødekomme de stigende krav fra vores forhandlere og installatører, om at få adgang til hele spektret af de bedste POS-løsninger. Samarbejdet understøtter ligeledes vores strategi om at udvide vores POS-forretning i hele EMEA-regionen, og udvikle vores eksisterende POS-sortiment, så vi kan tilbyde komplette løsninger til vores POS-kunder."

Distribution og kontakt:

EET Europarts er distributør af APG Cash Drawers produkter og løsninger. For yderligere information kontakt venligst EET Europarts´ salgsafdeling på tlf. 45 82 19 19.

www.eeteuroparts.com

About APG Cash Drawer, LLC

APG Cash Drawer, with over 38 years of experience, manufactures a wide range of highly durable and reliable cash drawers that are delivered quickly to the marketplace. APG has built a reputation as the supplier of choice for cash management solutions for retail, grocery, hospitality, and quick serve for thousands of customers throughout the world. Whether it’s our general application cash drawer, custom designed solutions, or the SMARTtillTM Intelligent Cash Drawer, our products and brand are differentiated by our ability to deliver innovative technologies that globally enhance efficiency and security at the point of sale.

To learn more about our products, visit http://www.cashdrawer.com/europe or call +44 1273 616300. Follow us on Twitter at @apgcashdrawer and on Facebook.

Virksomheden forhandler en lang række førende mærker og produkter. Mere end 1.000.000 varenumre fordelt på mere end 700 forskellige varemærker er repræsenteret i sortimentet, herunder: HP, Lexmark, IBM, Canon, Epson, Acer, Lenovo, Axis, Synology, Samsung, Ernitec, Sony, Milestone, Sling Media, B&O PLAY, MicroBattery, MicroMemory, MicroLamp, MicroStorage, MicroConnect, MicroScreen, Hitachi, Western Digital, eSTUFF, Clint, Podspeakers, Sandberg, Garmin, Kensington, Loewe og mange andre.

EET Europarts er en del af EET Group, grundlagt i 1986, i dag repræsenteret med 34 salgskontorer i 27 lande fordelt over Europa og Afrika. Koncernen beskæftiger mere end 500 ansatte, servicerer mere end 44.000 forhandlere og ekspederer mere end 1.000.000 leverancer om året. EET Group har hovedsæde i Birkerød og logistikcenter i Ballerup.