X-ray udstyr til produktkvalitet

X-ray udstyr til produktkvalitet

En virksomheds omdømme og brand kan hurtigt tage skade, hvis de produkter, de leverer til deres kunder, ikke lever op til de nødvendige kvalitetskrav. Der kan være mange omkostninger i forbindelse med, at virksomheden modtager mange reklamationer på deres produkter, eller får tilbagekaldelser på dem.

Det er derfor en vigtig faktor, at kvaliteten af industrielt fremstillede produkter er af høj prioritering for virksomheden. For at opretholde denne høje produktkvalitet under fremstillingen er X-ray udstyr og optisk inspektion en afgørende faktor.

Inspektion af fødevarer med X-ray

X-ray udstyr er udviklet og bygget til at hjælpe virksomheder med at sikre optimal produktions-flow. Samt sikre den høje produktsikkerhed, maximere produktionsudbytte samt sikre højest produktkvalitet.

Hos multicheck.dk finder du et bredt sortiment af X-ray udstyr, som skal sikre den nødvendige produktkvalitet. Dermed spares virksomheden for unødvendige omkostninger, der er forbundet med defekte produkter samt tilbagekaldelser. Du finder X-ray produkter, som er tilpasset forskellige produktionslinjer og forhold. X-ray udstyr med høj detekteringssensitivitet, sikrer tilmed kvaliteten af råmaterialerne samt produkter uden emballage.

Multicheck.dk har produkter, som er pålidelige i våde områder, og som kan klare selv de mest ekstreme rengøringsforhold. De er designet i rustfrit stål, og lever derfor op til de strenge hygiejnekrav.

Du finder også X-ray udstyr med kombineret checkvejersystemer, som er pladsbesparende for virksomheden, eller en X-ray og optisk inspektionsmodel i en samlet enhed. Den tjekker produktinformationer som udløbsdato, ingredienser etc. for fejl.Du kan læse mere meget om X-ray udstyr og de enkelte produkter på multicheck.dk.