Web-parts: din leverandør af reservedele

Web-parts: din leverandør af reservedele

Er du på udkig efter en leverandør, der kan være dig behjælpelig med alverdens reservedele fra forskellige forhandlere? Webparts forsyner forbrugere - private såvel som professionelle - med originale og ukurante reservedele til alt lige fra langbrugs- og entreprenørmaskiner til have- og parkmaskiner. Virksomheden fungerer som et bindeled mellem dem, der forhandler de forskellige reservedele og dem, der søger en helt særlig del til en maskine.

Stort netværk af forhandlere verden over

Hos Web-parts finder du et katalog, der indeholder mere end 26 millioner dele - der er med andre ord rig mulighed for at finde den reservedel, du søger. Har du en maskine fra blandt andet CLAAS, Massey Fergusson, Ford, Fendt, Krone eller Husqvarna, så kan du roligt tage et kig på platformen.

Du får adgang til det store katalog af varer ved at oprette dig som kunde. Ligger du selv inde med reservedele, som du gerne vil sælge fra din virksomhed, så er Webparts en oplagt platform.

Sjørup Group forhandler og leverandør

En af forhandlerne, der kan levere de mange produkter er SJØRUP GROUP. Virksomheden tilbyder både nye og brugte reservedele til traktorer, entreprenørmaskiner osv. De reservedele du finder hos Web-parts.com, som forhandles af SJØRUP GROUP kan du slå i reservedelskataloget. Så har du et reservedelsnummer eller et leverandørnavn, kan du finde frem til den leverandør, der har varen på lager.

Fra lageret i Viborg sender SJØRUP GROUP både brugte og nye dele - fælles for dem alle er, at kvaliteten er i top og prisen god.