Styrk din virksomhed med firmagiver

Styrk din virksomhed med firmagiver

Hos Bach-promotion.dk har vi siden 1989 haft stor succes med at tilbyde firmagaver. Vi var blandt de 100 første danske virksomheder, der tilbød vores firmagaver online, så vi nåede ud til flest mulige virksomheder med vores udsøgte udvalg. Gennem tiden har vi udviklet os, og vi er aldrig bange for at gå nye veje med gode, spændende og anderledes gaver, der styrker virksomhederne.

Skiller sig ud fra mængden

Vi har altid haft fokus på at skille os ud fra mængden, hvorfor vi konstant er på jagt efter nye udviklingsmuligheder. Det har gjort, at vi var de første til at tilbyde indpakning af gaverne, så det var nemt for virksomheder at give gaven videre til medarbejdere, kunder, samarbejdspartnere m.m.

Senere kom vi som de første på den fantastisk idé med at putte en blanding af materielle ting og spiselige ting i den samme firmagave. Det vakte stor glæde hos både virksomhederne og de heldige modtagere af vores firmagaver.

Vores gaver benyttes året rundt

De fleste virksomheder giver gaver til jul, påske eller ved sommerferiens start til deres medarbejdere som tak for deres indsats. Ligesom mange kunder og samarbejdspartnere bliver tilgodeset på disse tidspunkter.

Vi oplever dog, at store såvel som små virksomheder har et stigende behov for gaver, der skal bruges, når virksomhedens kunder har deltaget i en konkurrence eller har skaffet en ny kunde. I disse tilfælde er vi naturligvis altid klar til at hjælpe virksomhederne med at finde frem til den perfekte gave til formålet.