Stepnote - en nodebutik, der baner en vej for dig ind i musikken

Stepnote - en nodebutik, der baner en vej for dig ind i musikken

Hvad end du er en erfaren, professionel musiker, hobbymusikant eller blot glad for musik, så er Stepnote et sted, hvor du vil finde inspiration og de rette værktøjer til at gå på opdagelse i musikken. Folkene bag Stepnote's mission er at gøre det "let og intuitivt" for folk, som endnu ikke har opdaget musikken og give dem, der allerede er fast forankret i branchen, inspiration og begejstring.

Mere end 150.000 titler samlet på ét sted

Hos Stepnote finder du et enormt katalog af sangtitler og musik til alle slags instrumenter - uanset genre, format og niveau. Her har man samlet produkter fra mere end 850 forlag og producenter i alt, hvad der hedder noder, musikundervisningsmateriale og alverdens musiktilbehør og udstyr. Søger du et specifikt stykke klaverspil eller sangnoderne til en sang? Stepnote er stedet at søge hen.

I det store udvalg af musikmateriale finder du blandt andet Sangbogen 5, som er en sand bestseller!

Noder til din yndlingsmusik

Meget af den musik, der blev produceret før i tiden, blev udgivet på noder og tekst, men det ser man ikke idag - og faktisk har man ikke set det siden midt halvfemserne. Af den grund er meget af den nyeste danske populærmusik ikke at finde i undervisningsmaterialer, sangbøger og nodehæfter.

Stepnote arbejder for at gøre ikke bare ældre klassisk musik tilgængeligt men også nye og moderne udgivelser, som masser af musikglade danskere gerne vil spille og synge til. Derfor har Stepnote Publishing siden 2020 udgivet en lang række materialer, der blandt andet kredser om nodeudgivelser til nogle af de mest populære bands som Rasmus Walter, Tv-2, Rasmus Seebach og Carpark North.