Solide køreplader, der kan beskytte dit underlag

Solide køreplader, der kan beskytte dit underlag

Står du og er på udkig efter køreplader der kan beskytte din græsplæne, mod den næste fest eller haveprojekt, så græsset ikke bliver helt kørt op eller ødelagt? Undersøg de mange forskellige og billige plastkøreplader og find ud af hvilken du har behov for.

Beskyt underlaget med belastning på op til 80 tons

Find mange forskellige plastkøreplader på hjemmesiden maskinbutikken, der er en kompetent leverandør med mange års erfaring indenfor området. Her kan man finde køreplader velegnet som gulv til en konfirmation, 50 års eller under en scene, hvor der er behov for ekstra gulv til at beskytte underlaget. Har man derimod behov for køreplader, der kan beskytte terrænet, belægningen, græsplænen eller andet mod tungere køretøjer som lastbiler, minigravere eller trailers, så findes der også køreplader, der kan holde en maks. belastning på op til 80 tons.

Mulighed for at blive brugt igen og igen.

Ligegyldigt modellen man vælger at købe, er man sikret et dansk produkt, der kan holde til tumulten. Uanset underlaget du ønsker at beskytte, kan det ordnes. Kørepladerne er gode til græs, belægning, tag, terræn, facade, gulv eller sand. De kan også bruges i bunden af en trailer, firmabil eller til afskærmning eller afspærring.

Velegnet til byggepladsen

Beskyt underlaget og etabler lovpligtige adgangsveje på byggepladserne. Hertil fås ekstra stærke køreplader med Diamant mønster på den ene side, for et bedre greb. Derudover kan firmaets logo blive fræset i pladerne, så der aldrig opstår tvivl om hvem der bygger.