Smag på kompleks og spændende vine i en unik vinkælder

Smag på kompleks og spændende vine i en unik vinkælder

En vin fra Greenwood Fine Wine bliver ofte smagt i deres vinkælder for første gang. Når du besøger vinkælderen, finder du en unik atmosfære i den firehundrede år gamle bygning. Bygningen er placeret i den gamle del af København, som også kaldes for Middelalderbyen.

Greenwood Fine Wine er en hyggelig vinkælder, hvor der er plads til alle entusiaster, som elsker vin. De har desuden en e-mærket webshop, hvor der ligeledes er mulighed for at købe vin.

Et sted for alle vinelskere

Hos Greenwood Fine Wine forsøger de at vælge vine, der er skabt med hjælp fra et godt håndværk. Det betyder, at du finder masser af spændende vine i sortimentet, der er nøje udvalgt.

Alle vinene købes direkte fra steder i Frankrig, Italien og USA, såsom Sauternes, der er kendt for at give svampe optimale vækstbetingelser på grund af det perfekte klima. Her går de op i kvalitet frem for kvantitet, så de forskellige typer af vin falder i vinelskernes smag.

Er du til god vin og en skøn atmosfære? Du finder det og meget mere hos Greenwood Fine Wine både i deres vinkælder og på deres hjemmeside. På alle hverdage fra kl. 10 – 16 kan du på Vestergade 4 i Smedegården nyde at smage en masse god vine, som du kan servere til dit næste middagsselskab eller nyde sammen med en, du holder af. De passionerede vinhandlere står klar til at tage imod dig og rådgive dig på bedst mulig vis.