Skal du holde et meget vigtigt møde?

Skal du holde et meget vigtigt møde?

Hvis du skal holde et møde, der er vigtigt for din virksomhed, kan det være en god idé at afholde det i eksklusive og unikke mødelokaler hos My Garage.

Gør du lidt ekstra ud af et vigtigt møde, vil det nemlig afspejle dine intentioner om at repræsentere din virksomhed på bedst mulige måde. Det vil dine samarbejdspartnere, kunder eller andre helt sikkert sætte pris på.

En drøm af et mødelokale

De fleste virksomheder har naturligvis deres eget eller egne mødelokaler. Det er dog typisk standardmødelokaler med en traditionel og specifik udformning. Men hvis dit møde er særlig vigtigt for din virksomhed, er lidt ekstra eksklusivitet ikke af vejen.

Forestil dig en drøm af et mødelokale, hvor alle mødedeltagerne sidder i et showroom, der er omgivet af glasvægge. På den anden side af glasvæggene står der smukke og specielle biler, som alle kan nyde synet af.

Mødelokalets indretning er ren og skær luksus

Mødelokalet hos My Garage ligger med de perfekte rammer omkring sig. Selve mødelokalet lever naturligvis op til disse rammer, da der ikke er sparet på en luksuriøs indretning. Du og dine mødedeltagere kommer til at sidde i designermøbler. Desuden er der en smart storskærm, og så er Wi-Fi naturligvis tilgængeligt.

En produktiv dag i lækre omgivelser

Din virksomhed kan hurtigt få en meget produktiv dag i lækre omgivelser. Sommetider giver det mere, når et møde foregår i fred og ro ude af huset. Et unikt og eksklusivt mødelokale er optimalt til mange forskellige typer af møder:

• Det lille og intime møde
  • Bestyrelsesmøde
  • Strategimøde