Skal du have ny elektronik på din båd eller yacht? – Så skal du se med her

Uanset om du har en lille jolle eller en stor, prægtig yacht, kan det være nødvendigt at opdatere nogle af de elektroniske komponenter, så udstyret er i top, når du skal ud at sejle.

Alt skal virke på båden, når man er ude at sejle. Sådan er det bare. Derfor er det vigtigt at kunne stole på, at kvaliteten er i top, når man køber nye elementer til sin båd eller sin yacht.

Det siger sig selv, at sikkerheden skal være i orden på vandet. Ellers kan følgerne være fatale. Og det betyder, at bådens konstruktion, skrog, motor og selvfølgelig elektroniske dele skal virke. Men hvad skal man vælge?

Simrad er et norsk selskab, som blev etableret tilbage i 1947. I de mange år, Simrad har eksisteret, har virksomheden udviklet, produceret og distribueret systemer til navigation, autopilot, maritime VHF-radioer og dybdemålere i højeste kvalitet. Derfor kan du være sikker på, at du får det bedste af det bedste til din båd med Simrad udstyr.

Siden 1947 har Simrad udvidet deres produktportefølje, så du både kan få glæde og gavn af mange andre dele på din båd eller yacht.