Skal din virksomhed tyverisikres?

Skal din virksomhed tyverisikres?

Uanset om du har en større eller mindre virksomhed, er det altid en god idé, at du har en eller anden form for tyverisikring. Når du vil tyverisikre dit firma, er der mange måder, du kan gøre det på for at opnå den mest optimale løsning for dig og virksomheden.

Saksegitter

Et saksegitter er en dekorativ form for tyverisikring. Gitteret er yderst fleksibelt, da det kan bruges stort set overalt. Det er muligt at få et saksegitter med forskellige design og i diverse materialer. Du kan derfor få et saksegitter, der passer perfekt til din virksomhed. Denne form for tyverisikring er ideel til vinduer, døre, adgangsporte m.m.

Rullegitter og rullejalousier

Rullegitre eller rullejalousier er en god løsning til at tyverisikre vinduer og andre åbninger. Et rullegitter kan have enten perforerede lameller eller åbne masker, mens rullejalousier har helt lukkede lameller.

Du kan få både rullegitre og rullejalousier i flere forskellige design, så du kan få den bedste løsning til din virksomheds stil eller arkitektur. Derved får du en tyverisikring, der falder naturligt ind i virksomhedens ydre.

Rulleskodder

Ønsker du en tyverisikring, hvor du både får en sikringsdel samt en solafskærmning, er rulleskodder det rigtige valg. Med rulleskodder kan du holde varmen ude om sommeren og kulden ude om vinteren ligesom, at ubudne gæster holdes ude.

Rulleskodder er også særdeles velegnede, hvis du har en grøntafdeling, der skal holdes kølig. Vælger du rulleskodder, får du en pæn og elegant tyverisikring, som er nem at bruge.