Ræk direkte ud til jeres kunder med SMS gateway

Ræk direkte ud til jeres kunder med SMS gateway

Vil I række ud til jeres kunder på en direkte og personlig måde, der skaber værdi for jeres virksomhed? Hos InMobile tilbyder de SMS gateway, som hurtigt kan give positive resultater for virksomheden.

Høj åbningsrate skaber mere trafik

Med SMS gateway fra InMobile har I masser af muligheder for at nå ud til jeres kunder, og I kan gøre det på forskellige måder og med flere hensigter. Der finder flere medier, hvor I kan nå ud til kunder og hverve eventuelle nye kunder på, eksempelvis ved nyhedsbreve, annoncering på diverse medier, og så er der med SMS’er. Det helt unikke ved SMS’er er, at de sendes direkte til kunden, og faktisk er det hele 98 procent, der læser jeres budskab ved SMS og ofte allerede inden for fem minutter. I forhold til e-mailmarkedsføring er åbningsraten ved SMS’er hele fem gange højere. Med SMS-løsningen er der masser af muligheder, og det vil uundgåeligt skabe mere trafik til jeres webshop.

Målret til bestemte målgrupper

InMobile gør det simpelt for jer at række ud til jeres kunder. I kan benytte SMS gateway til en kampagne, og med inMobile’s segmenteringsværktøj kan I målrette hvert budskab til bestemte målgrupper. I kan nå ud til kunderne i forbindelse med kundeservice, påmindelser om eventuelle leveringer, som en ”tak for din ordre”-SMS, når der bestilles produkter på jeres webshop og meget andet. SMS gateway fra InMobile sender og modtager mere end 400 SMS’er i sekundet, så det er bestemt en hurtig og effektiv løsning for jeres virksomhed, når I vil nå direkte ud til kunderne og skabe mere trafik og positive resultater for webshoppen.