Moderne sko som kan bruges til alt fra hverdag til hiphop

Moderne sko som kan bruges til alt fra hverdag til hiphop

Er du også blevet helt vild med det ikoniske brand Fila og deres store variation af lækre, men også behagelige sko? Enhver der har sans for mode ved, at Fila er en af de tunge drenge i kategorien, når det handler om sko der leverer kvaliteten på verdensplan. Gå ikke glip af de nyeste designs, men tjek dem ud allerede nu, mens de stadig er at finde på hjemmesiden.

Se blandt andet lækre sko som fila disruptor hvid, der med sin gode komfort og overdel i syntetisk skind og mesh, giver dig følelsen af at gå på skyer, alt imens du ligner en af victorias secrets modeller, der kommer gående ned af Oxford Street i London.

Er du til en mere farverig sko, findes Fila disruptor også i rød, gul, lyserød og mørke blå.

Kvalitet og komfort

Filas udtryk er casual og retro, og passer perfekt ind i en tid hvor vi vælger vores sneakers over vores stiletter til hver en tid, når vi vælger at tage i byen. Med disse sko skal du ikke være bekymret for ømme tæer eller dårlig pasform med høj svang, der giver dig optimal støtte og komfort.

Verdenskendt brand, der stadig vinder fans

Fila er et italiensk brand, der siden 1911 har vundet mange fans verdenen over. Det verdensomspændte sportsbrand var for alvor populært i 90’erne, hvor Fila sneakers var en del af hver teenagers skab. Man genkender brandets logo med den røde streg i F’et og den blå front, som i sig selv udtrykker selvsikkerhed og kvalitet. De er kommet tilbage, mere populære end før, og er kommet for at blive. Enhver med respekt for sine fødder, ved at Fila lever op til sit ry og har behagelige sko, der ikke går på kompromis med komforten.