Mangler der altid toiletpapir på virksomhedens toilet?

Mangler der altid toiletpapir på virksomhedens toilet?

Kender du det, at du har to minutter til at nå på toilettet, inden du skal til et vigtigt møde eller ud af huset for at besigtige en opgave? Det sker dagligt for mange, men så er det, at det bliver meget træls, når der mangler det nødvendige toiletpapir på toilettet. Hvad kan din virksomhed gøre for at få bugt med dette problem?

Hvorfor mangler der toiletpapir?

At der mangler toiletpapir på virksomhedens toilet kan skyldes mange faktorer. Det kan eksempelvis være, at der er meget trafik på toilettet. Et toilet, der genererer meget trafik, og samtidig er udstyret med almindelige toiletruller nede fra supermarkedet, vil hurtigt være uden toiletpapir.

Hvilket toiletpapir skal du vælge til virksomheden?

Det er klart en fordel at vælge at bruge den form for toiletpapir, der kaldes for jumboruller, hvis der er mange, der benytter toilettet. I jumboruller er der langt mere toiletpapir. Der kan eksempelvis være 480 meter pr. rulle.

Der findes ovenikøbet systemer, hvor der er plads til to jumboruller på en gang. Det skulle gerne være mere end rigeligt til at dække behovet for toiletpapir på et toilet.

Toiletpapir har en værdi

Hvis du tænker nærmere over det, så har toiletpapir rent faktisk en stor værdi for din virksomhed. Det er vigtigt, at der altid forefindes toiletpapir, når der er brug for det af mange grunde.

Når du har indkaldt dine medarbejdere til et møde, og bare én af dem ikke kunne komme på toilettet inden mødet, vil vedkommende være ukoncentreret og ikke kunne præstere til fulde på mødet. Det kan være et værditab for din virksomhed.