Kom let fra A til B med en elcykel

Kom let fra A til B med en elcykel

En leasing elcykel er smart og samtidig en fantastisk måde at komme hurtigt rundt fra et sted til det næste.

De fleste elcykler er ofte lidt dyrere end mange af de almindelige cykler, og er man først blevet fristet til at købe en, så kan det ofte være en stor udskrivning på en gang. Heldigvis findes der gode muligheder for at få cyklen alligevel. For eksempel kan du vælge at leje cyklen via din løn.

Det betyder, at du kan leje cyklen ved løbende at betale små afdrag. På den måde slipper du både for at skulle lave én stor udskrivning på en gang, men samtidig slipper du også for at skulle vedligeholde cyklen. Hos Jooll.dk kan du finde et stort udvalg af flotte elcykler, som du kan leje ved hjælp af små afdrag.

Der er som sagt mange gode fordele ved at leje en af de smarte elcykler. Har du et firma og mange ansatte, kan du bruge elcyklen som et billigere alternativ til en dyr firmabil. Cyklen har mange fordele, og du behøver nemlig heller ikke at vedligeholde den. Er du en virksomhed, som også gerne vil bidrage med et mere CO2 neutralt samfund, så er en lejecykel en fantastisk god ide.

Hos virksomheden Jooll er missionen at skabe sunde arbejdspladser rundt i hele Danmark. Det betyder også, at vi er nødt til at bevæge os til og fra arbejde, hvis vi har muligheden for det. En aktiv hverdag med motion skaber sunde arbejdspladser og er med til at nedbringe sygefraværet. Plus en af de helt store fordele ved at bruge en lejecykel er, at medarbejderne har mere energi og overskud i deres arbejde.