Kokketøj med fokus på kvalitet og performance

Kokketøj med fokus på kvalitet og performance

Hvis der er noget, der er vigtigt i et professionelt køkken, så er det, at kokken er komfortabel i det tøj, han eller hun bærer, så der er fuld fokus på det, det hele handler om - nemlig maden.

Arbejdstøj, der gør dagen nemmere

Hos Kentaur har man alle dage haft fokus på at skabe arbejdstøj, der er funktionelt og innovativt på en måde, så det kan mærkes ude i køkkenerne. Det betyder i praksis, at virksomheden altid gennemtester, evaluerer og sparrer med fagfolk, så man finder frem til de materialer og modeller, der er bedst mulige. Kentaur har eksempelvis altid haft stor fokus på at bruge materialer, der både er slidstærke, komfortable og præsentable på én og samme tid.

Et bredt sortiment af kokketøj

Kokketøj kommer i mange forskellige former, farver og modeller. Sortimentet hos Kentaur er bredt - og det vil sige, at du finder alt lige fra forklæder, serviceskjorter, kokkejakker, forstykker, kokkeskjorter, sixpences og meget andet. I udvalget finder du dermed også produkterne i alverdens farver og modeller - i mere eller indre klassiske designs. Er du til et moderne look, som typisk passer godt ind i en mere afslappet stemning på en café eller lignende, så finder du det. Lige som at sortimentet naturligvis også bugner af klassiske, hvide skjorter.