Har du alltid drömt om att bli coach?

Har du alltid drömt om att bli coach?

Letar du efter ett nytt jobb och vill hjälpa till att förändra folks liv till det bättre? Just nu letar Straight Away efter vägledare som kan hjälpa deras kunder med att äta mer hälsosamt och gå ner i vikt. Om det låter som någonting för dig – fortsätt läsa!

Straight Away är ett holländskt företag som tillverkar proteinshakes, hälsosamma soppor, mousse, energibarer och annat. Deras mål är att hjälpa kvinnor och män i alla åldrar att nå sina hälsomål och att äta nyttigare och gå ner i vikt. De lägger stor vikt på att deras supplement ska smaka fantastiskt och mätta ordentligt så att man inte behöver känna att man ger upp den goda smaken och mättheten för att bli mer hälsosam.

Som coach hos Straight Away kommer du att få jobba med att lägga upp kost- och träningsplaner och hjälpa människor att hålla fast i dem och nå sina mål. Du kommer fungera som ett stöd för våra kunder och se till så att deras liv blir vad de föreställt sig. Det är ett inspirerande jobb som kommer att ge dig otroligt mycket glädje.

Som coach är det viktigt att du är intresserad av slank och nyttig mat och sund livsstil. Det är också viktigt att du har empati för kunderna och med ett genuint intresse kan lyssna på deras önskningar och hjälpa dem nå sina mål. Du kommer att ha möjlighet att växa med jobbet och det är viktigt att du är redo att arbeta målmedvetet och löpande förbättra dig själv. Om du tycker om att arbeta självständigt och ha kontakt med många olika sorters människor kommer det här jobbet att passa dig som handen i handsken.

Finns det någonting bättre än att hjälpa andra och att se förändringen hända framför sina egna ögon? Som coach för straight away kommer du att få uppleva enorm glädje när våra kunder når sina mål tack vare din hjälp. Det är en oförglömlig känsla och du kommer att möta människor du aldrig kommer at glömma igen.

Om detta låter som ett jobb för dig så TVEKA INTE att höra av dig till oss på Straight Away. Besök vår hemsida för att läsa mer och bli coach hos oss. Det skadar inte att ta kontakt, vi svara på alla dina frågor och ser fram emot att höra från dig.