Gode tilbud til arbejdspladser fra Ergopartner

Gode tilbud til arbejdspladser fra Ergopartner

Hos Ergopartner har vi en masse gode tilbud til arbejdspladser, der ønsker, at deres medarbejdere arbejder på den mest hensigtsmæssige måde. Vi har været med til at indrette kontorer siden 2000 til stor glæde for både virksomhedens ejere og deres ansatte.

Hvad får du ud af det?

Som virksomhed opnår du en større arbejdsglæde blandt dine medarbejdere, når de arbejder ergonomisk korrekt. De bliver i stand til at arbejde mere effektivt, så produktiviteten stiger. Sidst men ikke mindst vil du opleve, at medarbejderne har færre sygedage, da deres skuldre, arme m.m. ikke ender med at gøre ondt.

Lad os lave et ergotjek

Ergopartner tilbyder blandt andet at komme ud på kontorarbejdspladser for at foretage et ergotjek. Ved et ergotjek hjælper vi hver enkelt medarbejder med at få indstillet deres stol, skærmhøjde, lampe, telefoner m.v., så de efterfølgende sidder ergonomisk korrekt.

Vi lover ikke dine medarbejdere en ny kontorstol eller andet, da vi arbejder ud fra de allerede eksisterende arbejdsredskaber. Det er kun virksomhedens ledelse, der får en samlet rapport, hvor vi kommer med vores anbefalinger til eventuelle nyanskaffelser.

Gratis sundhedsaftale hos Ergopartner

Vi tilbyder alle kunder, at de kan få en gratis sundhedsaftale. Den indeholder en række fordele for virksomheden, der forbedrer arbejdsmiljøet. Det er blandt andet muligt at låne vores produkter, så du kan se, at de opfylder dine medarbejderes behov.

Derudover får dine medarbejdere 12 mails med tips til indretning af arbejdspladsen, kost, søvn, stressforebyggelse, træning og andre vigtige informationer. Vi holder også gerne en peptalk med fokus på ergonomi og aktivitet på kontoret.