GetAccept - et salgsværktøj, der rykker dig tættere på dine kunder

GetAccept - et salgsværktøj, der rykker dig tættere på dine kunder

Søger du, dine kollegaer og din virksomhed et online salgsværktøj, der kan hjælpe jer med at få overblik og sætte skub i salget? GetAccept er et komplet værktøj målrettet salg og kommunikation med kunderne- du får med andre ord hjælpe til at optimere din salgsproces fra A til Z, hvilket netop kan være med til at flytte dig tættere på dine eksisterende og potentielle kunder.

Et komplet salgsværktøj

GetAccept henvender sig B2B - så det vil sige til dig, der der dagligt taler med og rækker ud til kunder på vegne af virksomheden. Dette salgsværktøj kan hjælpe til at effektivisere og optimere de steps, der ligger i den proces. GetAccept er en online software, som blandt andet indeholder:

• Skræddersyede kommunikationsredskaber, målrettet hver enkelt kunde - hvad end det er video, chat eller lign.
  • Tilbuds- og kontraktskabeloner - og optimering af netop denne arbejdsgang og med branding for øje.
  • Analyse og livetracking - arbejd databaseret og med fingeren på pulsen.
  • Integration med CRM - forbind jeres nuværende systemer med GetAccept.
  • Esignatur - kunderne får mulighed for at skrive under online.
  • og meget mere..

Vind nye kunder og servicer de eksisterende

Fordelene ved GetAccept er mange - men en af de vigtige er, at du med dette software får rig mulighed for både at komme tættere på nye, potentielle kunder såvel som dem, du allerede har i folden. En stor fejl, som mange begår er, at fokus ofte ligger på at få nye kunder ind, imens det bliver på bekostning af de eksisterende. Derfor kan du med fordel bruge GetAccept, som giver dig gode muligheder for at skabe de gode, succesfulde kunderelationer. Det kunne eksempelvis være gennem en personlig chatfunktion, der sikrer, at du og virksomheden skiller sig ud fra mængden af udbydere.