Forny dit soveværelse med en smart sengegavl

Forny dit soveværelse med en smart sengegavl

Synes du af og til, at din seng kan være en smule kedelig at se på? Så kan en smart sengegavl måske være den tilføjelse, som sætter prikken over i´et i dit soveværelse.

Hos Bedrenaetter.dk finder du et stort udvalg af sengegavle, som passer til mange forskellige slags senge, endda i flere forskellige flotte farver.

En sengegavl fungerer på to måder. Enten ved at hænge den op på væggen eller ved at fastmontere den på sengens ben. Uanset hvilken slags sengegavl du vælger, så har en sengegavl ingen effekt på, hvordan du ligger i din seng. Den er lavet umiddelbart for at få sengen til at syne mere imødekommende og for at få sengen til at se flottere ud.

Brug din sengegavl som en behagelig rygstøtte

Det smarte ved at have en sengegavl stående op af din seng er, at den også kan fungere som en behagelig rygstøtte. Det kan være, at du som mange andre også en gang imellem gerne vil sidde med computeren eller iPad én i sengen om aftenen, og her er sengegavlen en god støtte at sidde op af.

Vælger du at sidde op af sengegavlen, er det en god ide at vælge en sengegavl, der skal monteres direkte på væggen for at undgå overbelastning på sengen.

Sådan leveres din sengegavl fra Bedrenætter

Vælger du en smart sengegavl hos Bedrenætter, bliver sengegavlen sendt direkte til din adresse. Gavlen bliver leveret af et mindre fragtfirma indenfor den tidsramme og dato, som du har bestemt for leveringen.