Formålet med en stressbold

Formålet med en stressbold

Flere og flere erhverv tilbringes ofte på et kontor foran en computer. Selvom det tit og mange gange er et stillesiddende arbejde, kan du stadig udsættes for stress på arbejdspladsen. Her er en stressbold en god måde til at afhjælpe dette.

Formålet med stressbolde er at afhjælpe dig med at udvikle tidlige symptomer på stress. Læs med her og bliv klogere på hvordan en stressbold kan hjælpe dig.

Hvorfor er en stressbold god at sidde med?

At mindske stress er rigtig sundt for kroppen. Mindre stress er med til at give dig en bedre søvn, et stærkere immunforsvar og generelt bare en følelse af at have det godt både fysisk og psykisk. Når du klemmer på stressbolden, aktiverer du nogle muskler i din hånd. Når du slipper den igen, lader du musklerne slappe af. Denne øvelse hjælper kroppen med at mindske udviklingen af stress. Stressbolden styrker samtidig musklerne i dine hænder, som særligt er godt, hvis du tidligere har haft skader.

Stressbolde med logo er god reklame

Antistress bolde er i dag blevet meget populære, da de er nemme at tage med i tasken og hurtigt giver dig en afslappende følelse i kroppen.

Hos LVB A/S kan stressboldene personaliseres med farver, former tryk og logo. Dette er en god mulighed for at give din virksomhed mere opmærksomhed da både medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere kan få glæde af den. En stressbold er derudover meget mere originalt end et almindeligt visitkort og noget folk vil huske din virksomhed for.