Flotte håndvaskarmaturer til det moderne badeværelse

Flotte håndvaskarmaturer til det moderne badeværelse

Et flot håndvaskarmatur fra tyske Grohe er med til at sætte en høj standard på badeværelset. Både på offentlige steder samt hjemme til privat brug.

Badeværelset er et af de steder i huset, hvor vi ofte bruger lang tid på os selv – i hvert fald derhjemme. Det er derfor vigtigt, at det armatur, som du har på badeværelset er af en ordentlig og holdbar kvalitet. Med et enkelt og flot Grohe håndvaskarmatur bliver det at vaske hænder en ren og skær nydelse for alle.

Tysk kvalitet på badeværelset

Den tyske virksomhed Grohe er verdens førende udbyder af innovative produkter til sanitære forhold. De er blandt andet kendt for at levere produkter af en meget høj kvalitet og elegance. Investerer du i et håndvaskarmatur fra tyske Grohe, kan du derfor være sikker på at kvalitet og design er i top.

Vælger du en håndvaskarmatur løsning fra Grohe, findes der en lang række flotte, og hvis man ønsker det, farverige produkter. Produkter som passer flot ind i den nordiske stil og det nordiske udtryk. Grohes produkter til badeværelset er enkle, stilrene og alle med en moderne fremtoning.

Man kan i Grohes produktsortiment finde mange forskellige håndvaskarmaturer. Blandt andet i forskellige former, højder og farver. Af materialer og farver kan blandt andet nævnes:

• Krom
  • Supersteel
  • Warm Sunset, poleret / brused
  • Cool Sunrice, poleret / brused
  • Hard Graphite, poleret / brused
  • Hvid

Ønsker du et almindeligt håndvaskarmatur, hvor man manuelt tænder for vandet? Eller ønsker du et håndvaskarmatur, som selv kan slukke og tænde for vandet? Så er der hos Grohe mange muligheder for at vælge en løsning, som passer perfekt til formålet.