Få en salgsvurdering af din bolig

Få en salgsvurdering af din bolig

Går du med overvejelser om at sælge din bolig? Der kan være mange grunde til at sælge en bolig, og det kan virke uoverskueligt at finde ud af, hvor man skal starte. Hos John Frandsen hjælper de dig med at komme i gang med salgsprojektet. Kontakt dem for en salgsvurdering.

Fra salgsvurdering til SOLGT-klistermærket

Når du skal sælge din bolig, kan det være svært at vide, hvor du skal starte. Som førstegangssælger kan det virke, som om der er uendeligt mange trin og ting, der skal gås igennem, før det sidste punktum bliver sat, nemlig SOLGT-klistermærket. Men det behøver slet ikke at være svært eller uoverskueligt. Du kan nemlig kontakte ejendomsmæglerfirmaet, John Frandsen, og så vil deres medarbejdere hjælpe dig med en salgsvurdering af din bolig. Helt nøjagtigt vil det sige, at de vurderer, hvor meget din bolig er værd.

Lokal mægler der kender området

Når der bliver foretaget en salgsvurdering af din bolig, er det en professionel vurdering af, hvad den aktuelle markedsværdi er. Salgsvurderingen er ganske gratis, og med den vil du få et godt overblik over, hvordan din økonomi ser ud efter salg. Beslutter du dig for, at mæglerne bag John Frandsen skal sælge din bolig, så går de, efter salgsvurderingen, straks i gang med at markedsføre boligen via deres store kontaktflade. John Frandsen er et lokalt ejendomsmæglerfirma, hvilket vil sige, at de kender lokalområdet. Dermed ved de, hvad boliger i dit område står til, og de ved, hvad der gør lige netop din bolig speciel for de rette købere. Lyder det interessant? Kontakt John Frandsen, så der hurtigst muligt kan klistres et ”SOLGT”-klistermærke på til salg-skiltet.