Etiketter og labels i alverdens farver og former

Etiketlageret.dk har etiketter og labels til enhver situation og forsendelse, når pakkerne med glas, mad eller noget helt tredje skal sendes med posten.

’Forsigtig’, ’Denne side op’, ’Tåler ikke frost’, ’Må ikke stables’ er ofte nyttigt at kunne gøre andre opmærksom på, når pakkerne skal sendes eller håndteres af personer, der ikke ved, hvad der er inde i kassen/pakken. Etiketlageret.dk har et stort udvalg af forskellige etiketter og labels i god kvalitet, der kan hjælpe posten og pakkerne på vej, så de forhåbentlig ikke bliver ødelagte.

Fragtetiketter, der passer til dit fragtfirma

Etiketlageret.dk har et stort udvalg af pakkelabels i ruller, der passer til lige det fragtfirma, som din virksomhed bruger, når pakkerne skal med posten. PostNord, GLS, UPS, DHL, DAO 365 og Danske Fragtmænd er blot nogle af de pakkelabels, der er at vælge mellem på hjemmesiden.

Fællesnævneren for rullerne af fragtetiketter er, at de er produceret i høj kvalitet og med de præcise mål. De har thermo-coating og fladen er med en permanent lim, der sætter holdbarheden helt i top, og mindsker risikoen for at mærkatet falder af under fragten.