Et bedre indeklima giver et bedre arbejdsmiljø

Et bedre indeklima giver et bedre arbejdsmiljø

Er træthed og hovedpine efterhånden blevet en fast del af jeres arbejdsdag? Det kan der være mange grunde til, men ofte er det et dårligt indeklima, der er synderen. Heldigvis kan der gøres noget ved problemet. Få foretaget en indeklima måling og skab et bedre arbejdsmiljø.

Dårligt indeklima giver gener

Et dårligt indeklima er et problem, der er til stede hos mange virksomheder og især i kontormiljøer. Det kan give mange gener, og det påvirker personalet og dermed motivationen for at arbejde. Måske har du selv oplevet, at træthed og hovedpine er en fast del af din arbejdsdag, eller måske har du endda prøvet at reagere med irritationer i hud og øjne. Heldigvis findes der en række løsninger på problemet, men det kræver en måling, der kan identificere synderen. Eurofins Miljø Luft rykker ud og foretager disse målinger, der kan blive startskuddet til et bedre indeklima og dermed en bedre hverdag.

Flere løsninger på problemet

Eurofins Miljø har udført mere end 300 undersøgelser af indeklimaer, hvorfor du og dine kollegaer trygt kan stole på, at de ved, hvad de laver. Det kan nemlig være en kompliceret opgave at løse indeklimaproblemer, så det er en god idé med professionelle. Der findes flere løsninger på problemerne. I stigende grad opleves det, at der ved nybyggeri anvendes indeklimarigtige byggematerialer. Derudover findes der møbler og andet inventar, der ikke udleder dampe og gasser i arbejdslokalerne. Løsningerne er mange, men det er fornuftigt at få foretaget en måling, så der hurtigst muligt kan påbegyndes en holdbar løsning for et bedre og gladere arbejdsmiljø.