Entreprenør med fokus på kvalitet

Når man skal vælge en entreprenør til at udføre et arbejde for én, hvad enten det er privat eller i det offentlige, så er det altid vigtigt først og fremmest at have kvaliteten for øje. Man skal nøje undersøge, hvad der lægges vægt på i de forskellige firmaer, før man vælger endeligt.

Står du og skal have bygget et hus? Er der noget fjernvarme, der skal ordnes? Eller måske nogle kloaker, der skal fikses? Så er det altid godt at kontakte en entreprenør. Entreprenører kan mestre alt fra murerarbejde, anlægsarbejde, jordarbejde, kloakarbejde, fjernvarme, opførsel såvel som nedrivning af bygninger og meget mere. Man vil ikke gå helt forkert i byen, når man påstår, at en entreprenør, er det man kalder for en ”altmuligmand”.

Et godt entreprenørarbejde er først og fremmest lig med gennemført håndværk. De håndværksmæssige færdigheder er vigtige, når det kommer til et godt stykke entreprenørarbejde. Lige netop disse færdigheder er entreprenørprofessionens rygrad.

Værdierne skal være i orden

Når det er entreprenørerne, der som oftest står med fundamentet af dit hus, så er det helt grundlæggende, at du skal vælge en entreprenør, der har sine værdier og principper i orden. Selvfølgelig skal håndværket være tip top, men det er bestemt også vigtigt at vælge et entreprenørfirma, der holder sine aftaler, når det kommer til tidsplan og pris.

KG Hansen, der grundlagde sin entreprenørvirksomhed i 1910 var typen, der aldrig gik hjem, før tingene var præcist som aftalt. Han ville personligt stå inde for alt, hvad virksomheden lavede. Denne jyske indstilling er vigtig for et godt samarbejdsskab mellem kunde og virksomhed og den værdi, der står skrevet over alle medarbejderne i KG Hansens virksomhed.