Certificeret Service partner af HEIDENHAIN

Som certificeret servicepartner af HEIDENHAIN i Danmark har vi efterhånden opnået mange års erfaring og viden med HEIDENHAIN’s styringer og målesystemer. Vi uddanner løbende vores folk, således vi altid er på forkant med sidste nye viden og teknologi.

Hurtig og effektiv service

Hos Flextek har vi altid haft fokus på, at vi altid skal kunne tilbyde en hurtig og effektiv service på værktøjsmaskiner med HEIDENHAIN styringer. Dette betyder blandt andet, at vi har en vagttelefon, du som kunde altid kan ringe på, hvis jeres maskine pludselig er ude af drift, eller et nedbrud er opstået.

Vi sørger for et konstant flow i jeres produktion

For rigtig mange kunder er det med til at skabe tryghed, sikkerhed og et konstant flow i jeres produktion, som gerne skal være med til at gøre jer endnu mere konkurrencedygtig.

Vi råder over specialuddannede ingeniører og teknikere med stor viden inden og erfaring indenfor HEIDENHAIN. Derudover har vi et stort reservedelslager af HEIDENHAIN produkter, hvilket betyder vi altid kan udføre reparationer på maskiner og dette gøres omgående.

Hos os arbejder vi konstant på at bidrage til vækst og konkurrencedygtighed hos vores kunder.

Vi bestræber os på altid, at kunne levere den komplette totalløsning, uanset om det er rådgivning, optimering, indkøring eller helt tredje. Vi ombygger og opgraderer jeres maskinpark med sidste nye HEIDENHAIN styringer.