CE godkendte mundbind hos LOMAX

CE godkendte mundbind hos LOMAX

Corona er kommet for at blive, i hvert fald for en stund. Det kræver, at vi alle hver især gør en indsats for at komme denne omfattende virus til livs. Nemlig ved hjælp af gode værnemidler såsom mundbind, håndsprit og engangshandsker.

Et mundbind beskytter både dig selv og andre i at overføre de luftbårne bakterier, som Corona er kendt for at gøre. Arbejder du i et servicefag, for eksempel tæt sammen med svage, syge eller gamle mennesker, så er det vigtigt at bruge de effektive værnemidler i form af mundbind, åndedrætsværn, beskyttelsesmasker og håndsprit.

Hvilket mundbind skal jeg vælge?

Hos den danske virksomhed Lomax finder du et stort udvalg af effektive mundbind i flere forskellige modeller. I dag findes der efterhånden mange steder, hvor det er påkrævet at bære mundbind. Blandt andet i offentlig transport, restauranter og skoler osv. Ofte er det op til dig selv at vælge et mundbind, men er du syg eller har du symptomer på Covid-19, så bør du finde en godkendt maske, som du blandt andet kan købe hos Lomax.

Åndedrætsværn eller beskyttelsesmasker?

Nogle mennesker er fritaget for at bære mundbind, og her kan der være brug for at bruge et andet værnemiddel. Det kan for eksempel være en åndedrætsværn eller en beskyttelsesmaske.

I en tid hvor Coronaen raser, er det også nødvendigt med en god håndhygiejne, og derfor er det også nødvendigt at holde dine hænder rene. Både ved hyppig håndvask, men også ved at bruge en god håndsprit, som du også finder i Lomax store udvalg.