Bliv mere robust med foredraget “bevar dig selv”

Savner du mere robusthed og ro i din hverdag? Så er foredraget: ”Bevar dig selv- robust i en uforudsigelig verden” med forfatter og konsulent Birgitte Dam Jensen, den rigtige retning at kigge i.

Hvad enten du er leder i et firma, der søger at blive bedre til at balancere det det følelsesmæssige stabilitet og den mentale fleksibilitet i din daglige ledelse, eller om du bare gerne vil have bedre greb om en stressende og konstant forandrende verden, så kan et foredrag om robusthed med Birgitte Dam Jensen hjælpe dig godt på vej.

Find de robuste lederevner frem

At være en robust leder kræver først og fremmest, at man er i stand til at lede sig selv. At man har evnen til at passe på sin egen mentale balance, fysiske overskud og indre ro. Som en god robust leder skal man også være i stand til at vende blikket ud af til sine medarbejdere, hvor man har en tryg og personlig fremtræden, der finder sted gennem kropssproget.

Vigtigst af alt, så er kompetencen, der kendetegner en robust leder, compassion. Din medmenneskelighed, der er med hele vejen, uanset hvilken situation du som leder står i, eller som virksomheden står i. Med Birgitte Dam Jensens foredrag lærer du at lede dine medarbejdere med empati og nærvær, samt at have hjertet med i din ledelse.

Dette er alt sammen noget som kurset og Birgitte hjælper med at tage hånd om, og som tager udgangspunkt i hendes bog; ”Bevar dig selv- robust i en uforudsigelig fremtid”.